Fitness Seller

The Passion....... wie...............?

exarchos

Competitive Bodybuilder
Waardering
0
.........heeft hem al gezien??

wil er denk toch wel even heen, even checken hoe die Romeinen aan KT deden toen (dmv zweepslagen ed) :D

wat ik er van gezien heb is uit southpark! :D

maar daardoor ben ik wel benieuwd geworden en dus staat ie nu in mijn PTC queue... :D

ik ben er gisteren naartoe geweest, zitten wel harde stukken tussen,
maar door alles wat ik erover gelezen en gehoord had dacht ik dat ie nog gruwelijker zou zijn, viel dus beetje tegen.

een hard stukje is wel dat die dude die naast jezus aan het kruis hangt door een kraai lekker in z'n oog geprikt word:P

geen film dus om een leuk meisje mee naar toe te nemen? :)

(Kun je haar misschien lekker vastspijkeren aan haar bioscoopstoeltje)

ik heb em gezien hier in us .. valt wel mee al denken de meeste (naieve) mensen hier dat ik nu ga bekeren ...

LOOOOL

Shluh zei:
ik heb em gezien hier in us .. valt wel mee al denken de meeste (naieve) mensen hier dat ik nu ga bekeren ...

LOOOOL

Ja, in de VS word deze film toch een stuk hoger gewaardeerd dan in de rest van de wereld, tenminste als ik imdb.com mag geloven.

Ik hoef deze film niet zo nodig te zien, het gaat alleen maar over het lijden van Jezus.

The last temptation of Christ vond ik dan weer wel een goede film.

mja ben je dan gelovig ?

ik alvast niet

Gedownload, nog te bekijken, lijkt me een vette film. Maar dan puur en alleen omdat ie zo grof behoort te zijn...

Beetje jammer dat er veel joden om een verbod van de film hadden gevraagd. Blijf dat scheef vinden, en iedereen moetSchinder's list wel gezien hebben.

Doet Me Gibson toch goed, 25 miljoen in een film investeren, die nu al $ 330 miljoen heeft opgebracht.

jezus kwebus bla bla
wat heeft het 'geloof' tot nu toe met zich mee gebracht ? oorlog tereur miserie !

als je dan toch persee in iets wil geloven word dan volgeling van mijn leer

GELOOF IN JEZELF AND **** THE REST AMEN !

amen to that ... maar we moeten nog altijd anderen respecteren in wat zij geloven ook al vinden wij het onlogisch.
tolerantie is iets dat we ook van hen verwachten.

ciao

van wie mag iedereen geloven in wat ze willen maar dring me geen geloof op
ik ben 'christen' en de enige reden waarom ik nog naar een kerk ga is voor een begrafenis uit respect voor de overledene

voor de rest kan het christen zijn me weinig schelen

uit je vorig antwoord kon ik afleiden dat je tegen religie bent maar je bent zelf christen :?

ik ben gedoopt toen ik baby was heb
en toen ik 12 was het vormsel want wat je nu af van religie als je 12 bent ? niets

dus in theorie ben ik een 'christen' maar in praktijk ben ik dat dus niet :)

snappie ?

jups :)

Gripipido zei:
Ja, in de VS word deze film toch een stuk hoger gewaardeerd dan in de rest van de wereld, tenminste als ik imdb.com mag geloven.

US users 9701 7.9
Non-US users 4252 6.7

idd... naja ik ga em nog wel kijken!

Heb hem gezien.. vond hem niet mee en niet tegen vallen... Had mischien wat meer het psychyse aspect verwacht ipv het lichaamelijke.. maar ja..wat moet je verwachten als je naar een film gaat over de laatste 12 uur van Jezus... het is een standaart verhaal, waar het dan om gaat is de verfilming.. die vond ik wel goed, heeft Mel Gibson wel goed gedaan.. maar ja..hij kan moeilijk een verhaal maken waar Jezus oppeens niet doodgaat of dat hij niet word gekruisigd ofzo... vond hem wel ok..

zeker goede film, en met beetje kennis van het bijbelverhaal zeer indrukwekkend.

Terug
Naar boven