Fitness Seller

The Reem 3.0 trailer

Ben benieuwd of hij nog evenveel power heeft als vroeger. Wil hem graag weer zien knokken. En daar bedoel ik niet de partijen als Werdum en Lesnar mee. Hopelijk wordt het tegen Silva weer een echte knokpartij waarin we zien wat hij nog steeds kan.

ik denk eerlijk gezegd dat Silva totaal geen match is voor de skillset van Overeem en dat het eerder een walkover zal zijn voor Alistair. Je weet natuurlijk nooit; er is altijd de "puncher's chance" voor Silva. De enige uitkomst met winst voor Silva zie ik als hij zijn topgame kan spelen, maar AO heeft denk ik een te solid takedown defence voor Silva

• Topic Starter Topic Starter
Ben benieuwd of hij nog evenveel power heeft als vroeger. Wil hem graag weer zien knokken. En daar bedoel ik niet de partijen als Werdum en Lesnar mee. Hopelijk wordt het tegen Silva weer een echte knokpartij waarin we zien wat hij nog steeds kan.

Lesnar was toch een goede prestatie? Ja beetje kort maar die trapte die gewoon doormidden. Werdum was slecht idd maar dat lag meer aan werdum.

idd. vond beide partijen prima. lesnar was veel te kort en bij werdum dat geneuk waar ze beiden aan mee deden maar dat lag idd meer bij werdum die overeem alleen maar boven op hem wou hebben

Kan niet wachten.

Trailer is niks nieuws qua footage, beetje jammer :).

Lesnar was toch een goede prestatie? Ja beetje kort maar die trapte die gewoon doormidden. Werdum was slecht idd maar dat lag meer aan werdum.

Ja een beetje te goed juist. Ik bedoelde meer dat hij die match niet op de proef is gesteld door Lesnar. Dat bedoel ik met knokken. Hopelijk wordt het tegen Silva niet zo'n match.

Staat er al een wedstrijd gepland voor Ubereem of niet, ik zie hier allemaal Silva staan?

Kan bijna niet wachten tot hij weer back is.
Vind The Reem docu erg mooi gedaan met de juiste muziek op de juiste moment met prachtig camera werk.
Geniet er altijd van.

Terug
Naar boven