XXL Nutrition

The Roast of...

hehehe gister avond nog gezien

Vond m met momenten wel erg grappig. Lekker hard :D
Jeffrey Ross was het leukst.

Mis alleen Lisa Lampanelli :(

Whitney Cummings ook.

Die Anthony Jeselnik had ik ook meer van verwacht, was ook geen drol aan nu, next Greg Giraldo my ass.

Enige waar ze ook grapjes over maakte over Charlie Sheen was zn drugs en zn h**ren, dat werd ook saai op een gegeven moment.

Ik mis nog steeds Greg Giraldo in dit soort gevallen.

Mensen als Steve-O en Mike Tyson horen helemaal niet thuis in de stand-up Comedy.

Meeste van Steve o z'n grappen waren eruitgeknipt gister?? En die grap over Ryan dunn vond ik dus echt te lame, maarja, vrouwen hè 8-) ander soort humor

Deze was echt het slechtst !

Zo slecht was ie nou ook weer niet, maar hij was niet top. William Shatner is classic
Patrice was ook beter dan ik had verwacht, vooral in zn analyse van Seth :roflol:

Zo slecht was ie nou ook weer niet, maar hij was niet top. William Shatner is classic
Patrice was ook beter dan ik had verwacht, vooral in zn analyse van Seth :roflol:

Hou toch op, hun waren ook niet grappig.

Geen ala Greg Giraldo of bijna iedereen @ Flavor Flav, daar had iedereen gewoon sterke grappen waarvan je denkt "hoe kom je erop".

Weet iemand waar je ze allemaal op hoge kwaliteit kan downloaden?

how many coke can Chalie Sheen do................. enough to kill two and a half men :D

Justin Bieber heeft de afgelopen jaren voor de nodige schandalen gezorgd. Tijd om de 21-jarige zanger publiekelijk te straffen voor zijn daden.

Justin Bieber is pas 21 jaar oud, maar zijn stompzinnige gedrag heeft al een waslijst aan akkefietjes opgeleverd. Zo deponeerde hij zijn urine in de keuken van een restaurant, kwam hij twee uur te laat aan bij een concert, zat hij ongevraagd aan de borsten van een tienermeisje, gebruikte hij regelmatig drugs en vond hij het leuk om zijn fans en zijn buurman te bespugen.

Leedvermaak
De bovenstaande opsomming is slechts een greep uit de schandalen die op naam staan van Justin Bieber. Comedy Central is klaar met het wangedrag van de diva, en dus trok de zender een blik Hollywoodsterren open die de zanger op humoristische manier moeten confronteren met zijn gedrag. Het is leedvermaak van de bovenste plank.

Roast
Justin Bieber is niet de eerste ster die zich aan de schandpaal laat nagelen. Ook Charlie Sheen, Pamela Anderson, David Hasselhoff, Donald Trump, Bob Saget, Joan Rivers en Roseanne Barr lieten zich al eens roasten in het Comedy Central-programma

http://www.tvgids.nl/Justin_Bieber_aan_de_schandpaal/artikel/76643/

Datum:
1 april 2015
Uitzendtijd:
22:00 - 23:45 uur

komt allemaal door zn hevig roid gedrag :roflol:

Saaie roast, voorgaande waren stuk beter.

Die van Jeff Ross was wel aardig

Wat 'n snellerd!

Das ook de enige. De helft van de show is klappen voor de mensen die er zijn, 45% grappen over andere roasters en Bill cosby, 5% over bieber.

En oh wat controversieel ISIS noemen.

Dat is meestal zo. Ik vond het wel een aardige roast, heb wel gelachen. Vond die met James Franco bijv. een stuk minder.

Roast of Trump op Comedy Central.

Siert 'm dat hij leuk mee doet. Zie je dit die heks al doen?

Toevallig de roast van Trump gezien een paar jaar terug. Mainstream 'murica heeft maar een matig gevoel voor humor moet ik zeggen.

Terug
Naar boven