MuscleMeat

The Sopranos

Plaatje klopt precies. Witte escalade, armpie uit het raam. DIe mafiakop van Phil.

Heerlijk :)

[Link Dood]

When there’s blood in the streets – buy property.
- Baron Rothschield

Lijkt me wel mooie staat Maine.

Die vrouw van Artie was eerst zwaar tegen al die mobsters in het restaurant en later in de serie hoor je dr niet meer over.

Sopranos & The Wire zijn echt series die ik moet opsparen omdat ik ze anders jaarlijks kijk en alles kan dromen. Moet weer even wachten met Sopranos. Wire mag over een jaartje weer :)

Ik had gemengde gevoelens over Ralphie. Vond het wel een niet onaardige karakter alleen dat met Tracee sloeg nergens op.

Sopranos & The Wire zijn echt series die ik moet opsparen omdat ik ze anders jaarlijks kijk en alles kan dromen. Moet weer even wachten met Sopranos. Wire mag over een jaartje weer :)
Hier ook! Alweer twee jaar geleden dat ik de laatste binge sessie heb gehouden. Kan me daar uren mee vermaken. Als ik de tijd heb..

• Topic Starter Topic Starter
Kwam Mustang Sally al voorbij?

Ben nu bij 6.2. Mustang Sally was een druiloor. Heeft die gast van Rocky goed gedaan.

Ik mocht Gerry wel. :(

Jammer dat we nooit te weten zullen komen wie de gesneuvelde mannen zou vervangen. Er leken amper nog leiders in DiMeo Crime Family op het eind.

Bijvoorbeeld Benny Fazio als capo? :emo:

Jammer dat we nooit te weten zullen komen wie de gesneuvelde mannen zou vervangen. Er leken amper nog leiders in DiMeo Crime Family op het eind.

Bijvoorbeeld Benny Fazio als capo? :emo:

Die acteur speelde ook mee in Boardwalk Empire.

Maar Sopranos is mijn absolute favoriete serie aller tijden, maar het einde was gewoon pijnlijk.

Georgie was altijd de klos.

Terug
Naar boven