XXL Nutrition

The Sopranos

Bezoekers in dit topic

Dat had ik met Mikey Palmice. (10 episodes)

Ik meen me te herinneren dat David Chase zei, in de podcast van Michael Imperioli en Steve Schirripa, dat de acteur in kwestie, Al Sapienza, hem op allerlei manieren probeerde te overtuigen zijn personage niet te laten vermoorden in seizoen 1. Ik denk dat het niet anders kon. Twee kopstukken (?) van Corrado's crew kregen toen zes planken als cadeau.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: apfelstrudel

Het valt wel op dat Tony meer dan één keer hardhandig was met made guys doorheen de reeks. Die vlieger zou echt niet opgaan in dat wereldje.
Patsy was helaas ook te weinig van te zien.

Het had slechter gekund. Want eigenlijk zou Grimaldi maar in één episode verschijnen als Spoons. Vervolgens stond hij als tweelingbroer te pissen in Tony's zwembad. :roflol:

Gigi :hedbang:

Laatst bewerkt:

Het valt wel op dat Tony meer dan één keer hardhandig was met made guys doorheen de reeks. Die vlieger zou echt niet opgaan in dat wereldje.

Het had slechter gekund. Want eigenlijk zou Grimaldi maar in één episode verschijnen als Spoons. Vervolgens stond hij als tweelingbroer te pissen in Tony's zwembad. :roflol:

Gigi :hedbang:

Vito had eerst ook een andere rol.

• Like
Waarderingen: Arminius
Weet je wat ik afgelopen weekend heb gesneden en gegeten?

20231028_151457.jpg

Coppa aka capicola aka gabagool. De ekte. Stond in een Italiaans restaurant dat dit weekend voor het eerst openging. Wel leuk om mee te maken. Was wel hectisch.

Lekker spul trouwens.

• Like
Waarderingen: lloydatoni en Arminius
Terug
Naar boven