Fitness Seller

The ultimate fighter 18 Rousey vs Tate Vanaf Do. 4 september

kijk meer uit naar 19 PENN vs EDGAR dat word een knaller als die snorlax nog beetje aan zijn cardio komt.

Vind Ronda nu ik haar zo bezig zie echt beetje cocky soms...

Ronda heeft mijn sympathie verloren na het zien van de eerste twee afleveringen.

Het eerste vrouwengevecht was super!! Ik had die uitkomst eigenlijk ook verwacht.

Maar dan de volgende fightpick stelt me teleur. Bij gevechtsport komt bij mij respect op een belangrijke plaats. Dan een tegenstander kiezen op basis dat die blessure heeft vind ik eerlijk gezegd beetje laf. Waar haal je dan eer uit uw gevecht? En respect voor uw tegenstander? Neen het blijkt dus enkel en alleen om "zakelijke gevechten" te gaan.

de winnares was imo ook verdiend. Ze was zeker wat minder technisch maar wel rauwheid, talent en passie. Heeft denk ik als vechter gezien haar leeftijd meer potentie.

Inderdaad, de winnares was boksend veel beter. Op de grond ging het dan nog redelijk gelijk op. Wel grappig om eerst te zien hoe die shayna helemaal stoer zit te doen van blablabla geen partij, ik ga makkelijk winnen en dan uiteindelijk gewoon afgemaakt worden ;) bescheidenheid kent ze iig niet.

Beetje jammer hoe Rousey zich gedraagt hier. Snap het hele 'aso tough b*ch' gedrag niet helemaal. Waarom zou je als volwassen mens de hele tijd zo rondlopen :)

Zou Rousey niet zo neer gezet worden dankzij editten e.d.? Beetje het Big Brother idee ... mensen zo neerzetten als jij dat wilt voor de kijkcijfers?

Aan de andere kant zei Rousey in de laatste aflevering wel, dat ze wil dat haar tegenstander emotioneel wordt en dat ze Tate op die manier de eerste keer kon verslaan. Misschien dus ook wel mindgames om Tate opgefokt te maken?

Zou kunnen... Ben er echter zelf niet zo weg van :P

Ben benieuwd naar de aflevering van vanavond.

Skippen jullie ook veel van dat gepraat? :yawn: Dat gevecht was ook niet veel soeps.

Part 4: [Link niet meer beschikbaar]

Erg matig gevecht. En dat irritante nerd wijf kan nauwelijks vechten en jankt als een baby na verlies

Vond het geen matig gevecht hoor, beide dames op hoog niveau en dat het dan toch nog tot halverwege de tweede ronde gaat had ik niet verwacht.
En als je het over "wijf" en janken hebt denk ik dat je van goed fatsoen ook niet veel verstand hebt.

Tate is zo ****ing lekkerrrrrrrrrrr

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Miesha+Tate+iPhone+Dress+Twitter.jpg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb de eerste 10 minuten van episode 1 gezien en heb m daarna uitgezet. Al die drama die eromheen wordt gecreëerd is niets voor mij.

Terug
Naar boven