XXL Nutrition

The village

Dani

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Waardering
51
Lengte
1m64
Massa
58kg
Vetpercentage
16%
1 uur en 40 minuten blijkt heeeel lang te kunnen duren. De promotiepreview op tv geeft je de indruk dat dit een horror film van de bovenste plank betreft.
Veel meer dan een broeierig sfeertje in de eerste 20 minuten wordt het niet. Hierna loopt de film als een ballonnetje leeg.... Flutverhaal.
Bij een score van 1-10 krijgt ie van mij een 3 voor de moeite.

je bent......onverbiddelijk.

maar als ik het voorfilmpje zie lijkt het me wel een spannende film, dus toch even kijken!

• Topic Starter Topic Starter
boogie zei:
je bent......onverbiddelijk.

maar als ik het voorfilmpje zie lijkt het me wel een spannende film, dus toch even kijken!
Niet zeggen dat ik je niet gewaarschuwd heb :P
Laat ff weten wat je er van vond.

ik zit (of zat) ook heel erg uit te kijken naar deze film.... maar ja ik wil toch nog wel ff kijken hoe die is.

gister naar harold and kumar gegaan, een lachfilm. niemand van ons had er van gehoord maar t is echt een hele leuke film! ik geef em een 9!

van mij krijgt ie een 5je, maar als je dan leest dat het idee gejat is van een boek dan krijgt ie eigenlijk maar een 4.

Ziet er wel ok uit qua voorstukje, maar niet als een hoogstandje.

kheb hem gisteren gezien en hij was echt verschrikkelijk... :mad:
ik wil mijn geld terug

dat valt tegen :mad:
thx for the info iig, kga hem wel eens huren op dvd dan
dacht bij mezelf; eindelijk weer een topfilm...

vorige week naar 'king arthur' gaan zien, en die is wel te pruimen :thumbup:

trailers zijn bij veel films dik ok :)

had al vermoeden dat dit op niks ging uit uitdraaien :)

thx voor de info

Dani zei:
1 uur en 40 minuten blijkt heeeel lang te kunnen duren. De promotiepreview op tv geeft je de indruk dat dit een horror film van de bovenste plank betreft.
Veel meer dan een broeierig sfeertje in de eerste 20 minuten wordt het niet. Hierna loopt de film als een ballonnetje leeg.... Flutverhaal.
Bij een score van 1-10 krijgt ie van mij een 3 voor de moeite.

Ik heb de recensie in de Veronica gids gelezen....daarin werd ie ook totaal de grond in geboord.Ik zou morgen mss gaan maar ik ben nu toch gaan twijfelen of ik daar wel 16 eurie's voor wil uitgeven.

Leviathan zei:
Ik heb de recensie in de Veronica gids gelezen....daarin werd ie ook totaal de grond in geboord.Ik zou morgen mss gaan maar ik ben nu toch gaan twijfelen of ik daar wel 16 eurie's voor wil uitgeven.

sorry, 16€!!!

Ik ga vanavond even kijken wat het is. Volkskrant was positief, maar ik heb ook negatieve dingen erover gelezen. Maar goed de voorstukjes zien er cool uit en ik laat nog weten wat het is!!

zuivelproduct zei:
sorry, 16€!!!

Ik ga vanavond even kijken wat het is. Volkskrant was positief, maar ik heb ook negatieve dingen erover gelezen. Maar goed de voorstukjes zien er cool uit en ik laat nog weten wat het is!!

Ja ik betaal ook voor mn vriendin......kaartje is 8 euro.

Ik heb hem al 4 dagen op m`n harde schijf staan, nog geen tijd gehad om hem te kijken, maar als ik het zo hoor kan die film dus weer direct de prullebak in.

Gisteravond naar pathe geweest maar wat een k*t film zeg, viel bijna in slaap. Duurde te lang voordat er echt iets gebeurde.

En dan vertelt die oude gozer na een uur dat dat ze niet bestaan. En wel is een blinde in het bos gezien, en dan precies tussen alle bomen door lopen, zonder er 1 te raken erg knap.
Dan komt roodkapje ook nog langs.

iedereen die deze film nog wil zien, moet niet gaan.

Maar gelukkig wat hertjes/Breezah's gezien

alle negatieve reacties ten spijt moet ik concluderen dat de film me toch tegen verwachting in zeer heeft weten te boeien. Had net als de meesten hier gemengde gevoelens, maar hij is me echt super bevallen.
Een 8!

ik ben benieuwd.... ik ga vanavond kijken!

• Topic Starter Topic Starter
Voor wie zegt dat het een K film was: ik had je gewaarschud :D
Voor wie zegt dat het een boeiende film was: die dumbbell kwam hard aan op je hoofd zeker? :eek:

;) j/k

ben hem daarnet gaan zien en eerlijk gezegd, ik vond hem zo slecht nog niet
geweldig verhaal en er zat wel spanning in
wel geirriteerd door sommige langdradige en nutteloze conversaties

ik heb nog nooit zo een slechte film gezien als de village, waardeloos, had ik veel beter 1 robot ofzo voor de tweede keer kunnen gaan kijken. Ik raad iedereen de village sterk af, zonde van je geld

Terug
Naar boven