XXL Nutrition

The village

Ik heb hem gister in de bios gezien, en vondt hem ook errug boeiend ! :o
Het enigste "enge" moment was toen die jongen in die wachttoren dat luik open deed en je een vaag iets onder die toren zal lopen :D Voor de rest echt dikke bagger!

vond t echt een topfilm:thumb:

heel andere wending dan mensen verwachten en nee, juist omdat er weinig bloed invoorkomt is t zeker bagger.

ik vond t om die reden mss juist een zeer boeiende film, ok, 1e deel was echt zwaar saai maar gaf wel t leven daaraan en dat is juist wat de film duidelijk wilt maken denk ik.

kortom: zal m zeker niet nog een keer kijken maar vond m wel een topper

argh! zou m daarnet in de bios gaan kijken.... komen we daar staat er een mensenmassa waar normaal rijen staan :( dus we zijn maar gaan poolen, ook leuk :)

Het leek me meer een huurfilm.

Ben ook gister naar de bios geweest....

Ook ik moet helaas deze film tot op de grond afbranden....WAT EEN k*tFILM!

Verhaal komt wel heeeeeeeeeel langzaam op gang, ik had na 20 min al het gevoel dat de rest me al helemaal niet meer zou gaan boeien.
Het enige verrassende aan de film was dat het verhaal een overwachte wending kreeg....helaas kwam dit de film niet ten goede en het was dan ook niet meer dan n onderdeel van de aaneenschakeling van anti-climaxxen.
Door de onverwachte wending was de 'mystiek' ,voor zover deze al aanwezig was, voorgoed verdwenen.

Ik vrees dat de schrijver/regisseur/producent dit 'filmpje' in een vlaag van verstandsverbijstering geschreven.

Most definitely samen met 'Stuck on you' de slechtste film die ik dit jr in de bios heb gezien.

je moet van zulke films houden
vond het echt waar geen slechte film,

misschien een beetje teveel "anti"-climax points en langdradige conversaties maar je moet em begrijpen en ik vind juist dat je deze film WEL in de bioscoop moet checken, heeft veel meer effect op dat grote witte doek

Ik vond hem ook erg tegenvallen. In het begin dacht ik wel dat het een goede film ging worden, er zat wel een lekker sfeertje aan. Maar het begon al wat mis te lopen op het moment dat r grappige momenten in voor kwamen (wijffie die haar liefde verklaard aan die gozert). Iets wat naar mijn mening helemaal niet bij de film paste. Vanaf daar ging het allemaal erg bergafwaards. De film duurde veels te lang en achteraf bekeken ging het allemaal eigenlijk helemaal nergens over.

Rob G zei:
De film duurde veels te lang en achteraf bekeken ging het allemaal eigenlijk helemaal nergens over.

My point exactly! Kun je zien hoeveel mensen ze met wat handig pr-werk nog naar de bios kunnen lokken.

Santoz zei:
dat valt tegen :mad:
thx for the info iig, kga hem wel eens huren op dvd dan
dacht bij mezelf; eindelijk weer een topfilm...

vorige week naar 'king arthur' gaan zien, en die is wel te pruimen :thumbup:

king arthur, man das pas een poepfilm, dat is toch al 10 keer in de bios geweest en zeker ook beter ???

maurice86 zei:
king arthur, man das pas een poepfilm, dat is toch al 10 keer in de bios geweest en zeker ook beter ???

personal opinion, heb ervan genoten iig (kan ook gezelschap geweest zijn :p)
en vind het eigenlijk juist niet zo'n "13-in-een-dozijn"-film

Had niet anders verwacht.
Vond de trailer echt zo'n sterke momenten knipsel.
Alle goede momenten aan mekaar geplakt en tijdens de film heel anders waarschijnlijk.
Was dan ook niet van plan om er heen te gaan.

En ook nu blijkt weer: meningen verschillen! :yes:

Ik heb de film ook gezien afgelopen week en vond het toch absoluut de moeite waard. Zeer sfeervol en erg goed acteerwerk. Of de film me ook echt een voldaan gevoel gaf? Dat misschien niet echt. Als ik dat wil, bekijk ik wel films als Star Wars IV en V, Alien en Aliens, Fight Club, Memento, Lawrence of Arabia, Otto e Mezzo, The Seven Samurai... ehh, you get the point. ;)

Je kunt de film er op afrekenen dat het niet voldoet aan jouw verwachting, maar dat staat behoorlijk los van de kwaliteit van een film en heeft meer te maken met jouw persoonlijke voorkeur en verwachting. En inderdaad, dat is bijna met alles zo. Je kunt iets mooier maken dan het is en andersom. De mensen die deze film niets aan vonden en films als The Fast and The Furious wel leuk vinden, moeten gerust dat soort films blijven kijken. Niet iedereen houdt van subtiliteit en kunstzinnigheid in film :p

Terug
Naar boven