MuscleMeat

Thermo shirt??

StrictlyBM

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
97kg
Hello guys!

Ik heb onlangs gehoord over het 'thermo shirt'.
Wat voor voordelen heb je bij het hardlopen met zon shirt?

Een tweede vraag is, wat stimuleert het zweten tijdens het hardlopen (op de lopende band)? Ik heb namelijk gehoord over mensen die een zak aantrekken waardoor ze extra veel zweten, maar er moet toch wel gear zijn hiervoor?

Alvast dank!

Vriendelijke groet,

StrictlyBM:cool:

Tijdelijk vochtverlies?
Is natuurlijk wel h4rdk00r.

Laatst bewerkt:
Heb zelf een shirtje van Nike, dri fit en 1 van Under Armour Heat Gear.
Zijn wel wat duurdere shirtjes, maken maken het trainen wel een stuk aangenamer.
Het vele zweten wordt beter opgenomen en je koelt er niet zo snel van af.

Hello guys!

Ik heb onlangs gehoord over het 'thermo shirt'.
Wat voor voordelen heb je bij het hardlopen met zon shirt?

dat je het warm hebt ?

Een tweede vraag is, wat stimuleert het zweten tijdens het hardlopen (op de lopende band)? Ik heb namelijk gehoord over mensen die een zak aantrekken waardoor ze extra veel zweten, maar er moet toch wel gear zijn hiervoor?

elke regenjas voldoet. (een plastic zak zelfs).

Nu moet je het niet al te koud hebben tijdens je hardlopen, maar extra zweten is alleen interessant als je een gewichtsklasse moet halen en je zit te ver boven je gewicht. En dan ook nog alleen als het inwegen ruim voor de wedstrijd is andere begin je gedehydrateerd (gedehydreerd ?) aan je wedstrijd en is het sowieso zinloos (als je tenminste geïnteresseerd bent in presteren).

Ben benieuwt of iemand wetenschappelijk kan verklaren dat zweten een positieve invloed heeft op je vetverbranding.
Dat heeft het dus niet:D
Door veel te zweten verlies je veel vocht, maar geen extra vet. Om vet te verbranden moet je calorieen verbranden.

Door jezelf extreem te laten zweten verbrand je dus niet meer vet (het voelt alleen zo..) Persoonlijk vind ik het zelfs een idiote methode. Ik kan zo alleen maar nadelen bedenken van hartlopen in een regenjas.

everlast verkoopt speciale zweetpakken, en een thermoshirt is om warm te blijven bij koud weer!

Terug
Naar boven