MuscleMeat

Thrilla 5 maanden verder.

Het lijkt precies of zijn linker borst en zijn delts gephotoshopt zijn op die voorlaatste foto :D

Je zegt laat je mening maar horen.
Maar wat is je doel eigenlijk? Je zit hier uiteraard op een bb forum, dus gaan we er ook vanuit dat je groot wilt worden. Vandaar ook de opmerkingen van het droog zijn en meer eten (bulken).
Als je doel droog blijven is en meer de beachboy look houden, dan ben je al goed bezig. Vooral de voorlaatste foto ziet er erg vet uit vind ik! Idd een gruwelijke aanleg voor de borst, ik ben jaloers!!

Dusss its up to you wat voor doel je wilt behalen/handhaven.

Greetz

• Topic Starter Topic Starter
Je zegt laat je mening maar horen.
Maar wat is je doel eigenlijk? Je zit hier uiteraard op een bb forum, dus gaan we er ook vanuit dat je groot wilt worden. Vandaar ook de opmerkingen van het droog zijn en meer eten (bulken).
Als je doel droog blijven is en meer de beachboy look houden, dan ben je al goed bezig. Vooral de voorlaatste foto ziet er erg vet uit vind ik! Idd een gruwelijke aanleg voor de borst, ik ben jaloers!!

Dusss its up to you wat voor doel je wilt behalen/handhaven.

Greetz

ja ik wil zeker groter worden , ik eet zoveel ik kan maar vet komt er
precies niet echt bij :S.

Het lijkt precies of zijn linker borst en zijn delts gephotoshopt zijn op die voorlaatste foto :D

hoezo lijkt dat dan ?

hier nog een pic voor degenen die denken dat het geshopt is :
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Op je before pic's zie je er 'getrainder' uit dan op je after pic's.

Ga niet elke 2-3 maand foto's nemen, ga trainen/eten/rusten.
Je bent een goede 6 cm groter dan mij, maar weegt wel 20 kg minder en ik heb zeker niet als doel om spiermassa op te bouwen (sta niet even droog als jij, maar toch vrij droog). Post nog eens een after foto als je zelf ook minstens 85 kg weegt.

Het doel van je pics te posten is zodat we je evolutie in massa en symmetrie kunnen beoordelen. Op jouw foto's kan je geen van beide beoordelen.

Zie het feit dat je niet gemakkelijk vet aanzet als een zege, je kan vreten wat je wil om spiermassa bij te zetten, zonder dat je veel zal moeten zorgen maken over een nodige cut.

Misschien wat meer algemeen op je foto's:
Schouders zijn inorde, triceps zien er indrukwekkend uit omdat je zo droog staat, maar er ontbreekt duidelijk massa in je triceps --> dips, close grip bench presses, ...

Je rug heeft wel wijdte, maar weinig dikte --> Back squats, deadlift varianten, ...

Thrilla je wil er ook niet per definitie 'vet' bij hebben. Dat is niet echt het begrip van meer eten (bulken genoemd). Je eet dan ook niet alleen snackbar voedsel ofzo. Gewoon boven je behoefte eten (2200 ofzo) dan kom je pas massa aan. Het zou eruit zien als je alleen vet aan moest komen :P .
Veel eiwitten genoeg koolhydraten en ook een deel vetten idd is vaak een goede basis om te groeien. De massa haal je vaak je spiergroei uit, en word dus niet alleen maar in vet omgezet als je het goed doet.

Ik leg het vast niet precies goed uit, daarom moet je even de topics lezen over bulken/weight gainen (voor jou is vooral denk ik ook de sectie 'clean gainen' interessant als ik je zo inschat).

Laterss

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven