Fitness Seller

Thunderdome 1996 (uit de oude doos)

Zalige tijd man. Mijn gloriedagen,sindsdien is het alleen maar bergaf gegaan:D

kriebels! goeie tijd!

Vorig jaar was mijn eerste Thunderdome, maar ik luisterde al vanaf mijn 11e naar hardcore.
Helaas was ik te jong voor deze feesten want ik zou het echt wel mee willen maken.

Ik heb die hele Thunderdomeserie op CD tja gedateerd inmiddels.
Kan er ook niet meer naar luisteren eentonig en bovenal ''boerse muziek''
is het.

Zit nu in mijn Electro/Eclectic periode beetje de delicatesse van de elektronische muziek.

Het begon allemaal ooit in 1989 in de Roxy te A-Dam DJ Eddy De clerq begon voorzichtig met wat Acid-House.
Daarna kwamen alle andere stromingen wo Gabber pas.

Die ronde brilletjes :roflol:

Tof filmpje man, staan echt mensen zwaar te trippen:eek:

haha check al die spacekoppen :P

Wow dit was mijn allereerste grote feest :cool:

Wat een nostalgie.......

Edit - Delerium ging toen stage diven (wat brak hij ook alweer?):roflol:

Alles? Haha, Delerium had niet gedacht dat gabbers niet bekend waren met fenomeen "stagediven" :roflol:

1996 was ook mijn ontmaagding op het gebied van feesten en pillen:o Earthquake in de PWA-hallen, Zoetermeer.

mijn eerste feestje, was echt top. Ik hoorde vorig jaar steeds de geruchten dat er een thunderdome 96:the reunion zou komen. Is helaas niet doorgegaan, ik ga tegenwoordig niet meer naar die feesten maar zo'n reunie was nog wel leuk geweest...

hahah gaaf filmpje, ik was toen ook zo een wannabee gabber :p

nog altijd de beste vorm van cardio wat mij betreft :p

Idd die kapsel en kleding :roflol:

zalige muziek imo

Alles? Haha, Delerium had niet gedacht dat gabbers niet bekend waren met fenomeen "stagediven" :roflol:

1996 was ook mijn ontmaagding op het gebied van feesten en pillen:o Earthquake in de PWA-hallen, Zoetermeer.

Was mijn 1e feest + eerste keer pillen. Toen ik Delerium daar zo zag vliegen dacht ik dat ik aan het hallucineren was :roflol:

Ik heb de videoband nog uit de thunderbox :D

Terug
Naar boven