MuscleMeat

Thunderdome 2010

Bedoel je niet 2011?

Oei, ik dacht dat Thunderdome al was geweest!
Mijn excuses

• Topic Starter Topic Starter
Is niks

Laatst bewerkt:
Ja klopt. Haalde het even door mekaar.

Wel dikke line up dit jaar. Maar het word schijnbaar 1 grote area ofzo

Oh... Vind ik nou jammer. Af en toe tussen de area's lopen is wel relaxed.
Ik heb BTW wel ergens gelezen dat The Opposites op komen treden...? ??? En geen Noise Suppressor dit maal. :(

Laatst bewerkt:
aanwezig :)

Oh... Vind ik nou jammer. Af en toe tussen de area's lopen is wel relaxed.
Ik heb BTW wel ergens gelezen dat The Opposites op komen treden...? ??? En geen Noise Suppressor dit maal. :(

Idd. The opposites staan samen met Promo.
Beetje rare combo

Aanwezig:D!

Maarrr, zaterdag eerst Nightmare!

Zeker weten?
http://partyflock.nl/party/187318:Thunderdome_2010.html
Ook staat er in artikelen dat "alle barrieres" gebroken worden en niet meer in hokjes wordt gedacht. Hardcore als 1 eenheid ofzo... :o
Dus ik weet t nog niet zo zeker. Ik hoop dat je gelijk heb BTW.:P

Ja ik ben er vrij zeker van, maar schiet me niet als het er toch 1 blijkt te zijn. Hoe het zit weet ik niet precies maar ik heb het uit een zeer betrouwbare bron:D Ik dacht een hardcore zaal en een idustrial zaal.

Ja ik ben er vrij zeker van, maar schiet me niet als het er toch 1 blijkt te zijn. Hoe het zit weet ik niet precies maar ik heb het uit een zeer betrouwbare bron:D Ik dacht een hardcore zaal en een idustrial zaal.

Nog een weekje.

Der zullen waarschijnlijk wel meerdere zalen zijn. Heb ergens iets gelezen van. de aantal djs delen door de tijd van het festival, dat zou dan betekeken dat iedere dj max 20 min kan draaien.

En op sites van sommige djs staat dat ze een set van 60 min draaien op Thunderdome

Ben helaas niet aanwezig vanwege werkloosheid :(
maar op defqon waren ook THC en rotjoch op het podium en was toch echt dik knallen bij de hardcore toen :D komt wel goed

-

Laatst bewerkt:
Hahaha gast, je mag nog nie eens officieel naar een feestje dus wat bazel je :P

-

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven