XXL Nutrition

Thunderdome 2010

En hoe was het? Hoorde van een aantal collega's ook wat over een vrij agressief sfeertje?

Niet mee eens dan? Ik vind dat de scene is afgegleden qua kwaliteit.

Ligt er aan wat jouw favoriete dj's zijn en welke stijlen jij houdt? Ik vermaak me optimaal bij dj's al noize suppressor, dione/srb, negative a etc.
Enige waark een btje een afkeer van heb gekregen op feesten is Neophyte :duh:

abbsoluut geen td waardig feest IMO

• Topic Starter Topic Starter
Vond echt een super feest. Was alleen iets te ver weg..

Sfeer vond ik heel goed. Aardige mensen enzo.
De muziek kan ik me echt niks van herrineren was wel lekker

-

Laatst bewerkt:
Von Sonar op Dominator bijv echt wel bruut :engel:
maar kan ook zijn omdat ik bruut vd kaart was,
maakt veel goed altijd

En hoe was het? Hoorde van een aantal collega's ook wat over een vrij agressief sfeertje?

Absoluut niet zo ervaren! Sfeer was naar mijn inzien geweldig.. Heb niks agressiefs gezien/mee gemaakt. Vond de sfeer veel beter dan bijv. Nightmare..
Daarnaast vond ik het leuk om te zien dat de monsterspacer van Decibel hier ook rond liep, nu met EHBO luitjes om zich heen, leek wat aan z'n voet te hebben haha!

Dan de mensen die zeuren over dat de muziek k*t was. Muziek is en blijft een smaak! De meesten vinden dat er te weinig tot geen early werd gedraaid. Dit zijn vooral de mensen die vanaf 1992 al aanwezig zijn. En tjah, ook td moet mee groeien met z'n tijd..
Daarnaast was er in mijn groep iemand mee waarvan dit z'n 12e editie was en die vond het wederom geweldig..

Absoluut niet zo ervaren! Sfeer was naar mijn inzien geweldig.. Heb niks agressiefs gezien/mee gemaakt. Vond de sfeer veel beter dan bijv. Nightmare..
Daarnaast vond ik het leuk om te zien dat de monsterspacer van Decibel hier ook rond liep, nu met EHBO luitjes om zich heen, leek wat aan z'n voet te hebben haha!

Dan de mensen die zeuren over dat de muziek k*t was. Muziek is en blijft een smaak! De meesten vinden dat er te weinig tot geen early werd gedraaid. Dit zijn vooral de mensen die vanaf 1992 al aanwezig zijn. En tjah, ook td moet mee groeien met z'n tijd..
Daarnaast was er in mijn groep iemand mee waarvan dit z'n 12e editie was en die vond het wederom geweldig..

helemaal gelijk ouwe! :thumbup: je kan moeilijk al 18 jaar blijven hangen in 1992 :P

Zal wel toevallig zijn, dat zij het zo ervaren hebben. Op Nightmare een vreemd sfeertje? Ik was er zelf ook maar vond het echt gezellig en gemoedelijk.

ik vond sonar leuk toen hij het voor het eerst deed.
was weer iets nieuws... nu is het gewoon gaar :lol:

maar heb weer 45 euro betaalt voor de naam :-/
vind mincontroller nog beter als dit...

maar ik ben ook geen mainstream fan

Terug
Naar boven