Fitness Seller

Tijdens halve slaap schoppen ofzo jwt

Het is helemaal genant als je in een volle trein zit en een zo'n heftige krijgt waarbij je zelf ook nog even een paniekerig geluidje maakt :o

Ik heb het bijna altijd. Op het moment dat je echt in slaap gaat vallen. Het is bij mij meer slaan dan schoppen trouwens. En ik maak er ook geen schrikgeluidjes bij :rolleyes:
Meestal schrik ik er zelf van en ben ik weer wakker. Ook fijn :cool:

ja dat probeerde ik dus uit te leggen, dat is het dus NIET...het is echt een geestelijke schrikreactie die zich uit in een schop met mn been.
Lol, komt me bekend voor heb zelfs wel eens een bak thee over m'n plasser gehad toen ik de krant wou lezen en begon te knikkebollen, epic self ownage.

Ik heb het supervaak, kan er niet wakker om liggen (lolzworzzz).
In de trein heb ik ooit een meisje geschopt op die manier, dat was wel even ongemakkelijk. Die kreeg een hysterische lachbui zoals vrouwen dat nu eenmaal hebben.

heb ik best vaak last van :P
meestal maak ik een kopstoot beweging en knal ik met me kop tegen de muur aan :\ best irritand..
hoor ook vaak van mijn buren hier dat ze snachts wakker worden door een dreun van mijn kamer af.

Heb ik ook regelmatig, ga dan ook met m'n rug naar m'n vriedin liggen, maar auw wat is die bedrand hard :eek:

Handig dat ik nu de juiste uitleg weet, de "volks"uitleg hier is dat je dan even helemaal herlaadt, korte en ondiep slaapje en dan wakker schieten (vb onder zonnebank)

Het is helemaal genant als je in een volle trein zit en een zo'n heftige krijgt waarbij je zelf ook nog even een paniekerig geluidje maakt :o

Ik heb het supervaak, kan er niet wakker om liggen (lolzworzzz).
In de trein heb ik ooit een meisje geschopt op die manier, dat was wel even ongemakkelijk. Die kreeg een hysterische lachbui zoals vrouwen dat nu eenmaal hebben.

Idd in de trein/ bus is het erg genant...meestal houd ik dan me ogen ook dicht tot ik bij het eind punt ben :P

Kan gewoon me lach nieti nhouden als ik er aan denk hoe je die meid heb geschopt :P

Laatst ook bij me vriendin in bed....dreigde net inslaap te vallen bij lost...ook in 1x zo;n heftige stuip....ben gvd 10min lang uitgelachen :P

heb ik best vaak last van :P
meestal maak ik een kopstoot beweging en knal ik met me kop tegen de muur aan :\ best irritand..
hoor ook vaak van mijn buren hier dat ze snachts wakker worden door een dreun van mijn kamer af.

lol damn.. Harde kop zul je wel hebben dan ;)

Niet zo erg als wat ik heb. Ik heb zo'n irritante tik dat je gewoon de hele dag moet kitsen. Heb ik helaas ook wel eens als ik bijna in slaap ben, dan kits ik ineens op mn kussen :P

Verdorie, ik heb nog steeds geen antwoord. :p Ik wil het NU weten.

ja dat probeerde ik dus uit te leggen, dat is het dus NIET...het is echt een geestelijke schrikreactie die zich uit in een schop met mn been.

omg ik zweer je dat ik al hetzelfde heb meegemaakt
was een periode van een tijdje terug
in die periode heb ik het meerdere keren gehad. In het begin van mijn slaap of als ik na een zware werkdag me even leg en begin weg te dromen. Alhoewel ik niet echt schop, het is net of mijn hele been even enorm krachtig aanspant
ik voel me op zo een moment ook heel vaag in mijn hoofd!

hahah hebk ook vaak :D

Idd in de trein/ bus is het erg genant...meestal houd ik dan me ogen ook dicht tot ik bij het eind punt ben :P

Kan gewoon me lach nieti nhouden als ik er aan denk hoe je die meid heb geschopt :P

Laatst ook bij me vriendin in bed....dreigde net inslaap te vallen bij lost...ook in 1x zo;n heftige stuip....ben gvd 10min lang uitgelachen :P

hehe normaal doe ik dat ook, ik slaap ook vrij snel weer verder.

Ook leuk ooit: Ik droomde dat ik aan het basketballen was, ik lag te pitten bij mijn vriendin in de auto. Heel die familie zat er ook bij. En ineens, midden op de snelweg, schiet ik naar voren met m'n handen gestrekt, omdat ik een bal wilde vangen.

Heeft het geen hol mee te maken.
Komt doordat er een (bijna) overgang plaats vind tussen bewustzijn en onderbewustzijn, hierdoor kan er een korte maar heftige "spatische reactie" voorkomen in de vorm van bovengenoemde voorbeelden.
Kan ook zomaar gebeuren dat je ipv schopt ongewild een knetterende scheet laat, dat is dan weer minder in een overvolle trein of bus;)

Herkenbaar, ik heb het wel eens gehad toen ik probeerde wakker te blijven en dan toch half indutte. Opeens heb je dan zon gevoel dat je valt, een enorme schrikreactie en vervolgens ben ik klaarwakker.

had het gister ook, maar heb het wel vaker...
volgens mij komt het doordat je in slaapt valt maar nog niet wil slapen, waardoor je opeens wakkerschikt met soms rare bewegingen, schoppen, slaan enz..

Terug
Naar boven