Fitness Seller

Tijdstip HGH zetten

Bezoekers in dit topic

IWC

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
5 dec 2009
Berichten
86
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
82kg
Vetpercentage
12%
Welke moment is het beste om hgh te zetten.

Ochtend
Middag
Voor het slapen gaan

Ik zet zelf 2 IU norditropin voor het slapen gaan.
 
Welke moment is het beste om hgh te zetten.

Ochtend
Middag
Voor het slapen gaan

Ik zet zelf 2 IU norditropin voor het slapen gaan.

in ochtend denk. ben zelf geen voorstander van hgh nog nooit gezet ;)
 
Voor het slapen
 
Doe zelf in de ochtend. In de avond een uur ervoor niet eten beviel niet.
 
Ik zet zelf 2iu s'ochtends en 2iu s'avonds bevalt me prima zo.

---------- Post toegevoegd 26 September 2013 om 14:04 ----------

Heb je geen last van vermoeidheid gedurende de dag?

Eerste weken wel maar het went vanzelf.
 
Doe zelf in de ochtend. In de avond een uur ervoor niet eten beviel niet.

Als ik het niet verkeerd heb maakt het eetmoment voor HGH helemaal niks uit. Alleen GHRP's hebben een sterk verminderd effect door de consumptie van koolhydraten. Desalniettemin is 's ochtends zetten ook meer dan prima.
 
Heb ook begrepen dat HGH niet zo nauw luistert als de GHRP's qua tijdstip icm voeding.

Gebruik zelf peptide's en als je een beetje regelmatig eet is dat ook niet echt lastig hoor :-)
 
Ik zet 2 iu als ik wakker ben en 2iu voor het trainen.
 
Als ik het niet verkeerd heb maakt het eetmoment voor HGH helemaal niks uit. Alleen GHRP's hebben een sterk verminderd effect door de consumptie van koolhydraten. Desalniettemin is 's ochtends zetten ook meer dan prima.

Heb ook begrepen dat HGH niet zo nauw luistert als de GHRP's qua tijdstip icm voeding.

Gebruik zelf peptide's en als je een beetje regelmatig eet is dat ook niet echt lastig hoor :-)

Bij mijn weten wel hoor. Las ook in sniezel zijn log dat hij een soort van hypo had gehad en het ook in het begin niet zo nauw nam met het eten van carbs snel na de inject. Toen hij dat wel ging doen geen problemen meer.
Wat ik gelezen heb is als je carbs eet binnen 45-60 min na of voor de inject je diabetes kunt ontwikkelen.
Maargoed er zijn genoeg tegenstrijdige info omtrent hgh, ik neem maar het zekere voor het onzekere.
 
Ik zet bij het ontbijt 5 iu en voor het slapen gaan 5iu.
En op trainings dagen 2,5iu bij het ontbijt, 5iu na het training en 2,5iu voor het slapen.
 
Ik zet bij het ontbijt 5 iu en voor het slapen gaan 5iu.
En op trainings dagen 2,5iu bij het ontbijt, 5iu na het training en 2,5iu voor het slapen.

Dus je houd geen 45-60 min voor en na het eten aan? Als dat zo kan dan zou ik het mezelf een stuk makkelijker maken. Maar wij hebben toch wel eens over gehad of haal ik de boel door elkaar? Dacht dat jij ook dat als protocol aanhield namelijk.
 
Dus je houd geen 45-60 min voor en na het eten aan? Als dat zo kan dan zou ik het mezelf een stuk makkelijker maken. Maar wij hebben toch wel eens over gehad of haal ik de boel door elkaar? Dacht dat jij ook dat als protocol aanhield namelijk.

Ik zet sochtends slin dus eet dan meteen.
Voor het slapen gaan eet ik kwark dus daar zit niet echt veel koolhydraten in dus hou ik me er ook niet aan.
 
Ik zet sochtends slin dus eet dan meteen.
Voor het slapen gaan eet ik kwark dus daar zit niet echt veel koolhydraten in dus hou ik me er ook niet aan.

Nee ok dat kan als er geen carbs inzitten en met slin moet je wel gelijk eten. Maar je kent dat protocol toch of is het onzin?
 
Nee ok dat kan als er geen carbs inzitten en met slin moet je wel gelijk eten. Maar je kent dat protocol toch of is het onzin?

Ik ken het. Ik weet niet of het zin of onzin is eerlijk gezegd...
 
Dus je houd geen 45-60 min voor en na het eten aan? Als dat zo kan dan zou ik het mezelf een stuk makkelijker maken. Maar wij hebben toch wel eens over gehad of haal ik de boel door elkaar? Dacht dat jij ook dat als protocol aanhield namelijk.

Denk dat het beter is om een uur voor het zetten en een uur na het zetten niet te eten om je lichaam het hgh te laten verspreiden. Wel is het noodzakelijk denk ik om na het zetten even te slapen. Fabrikanten van hgh schrijven voor toedienen voor het slapen gaan en dat zal denk ik niet voor niets zijn.
 
Denk dat het beter is om een uur voor het zetten en een uur na het zetten niet te eten om je lichaam het hgh te laten verspreiden. Wel is het noodzakelijk denk ik om na het zetten even te slapen. Fabrikanten van hgh schrijven voor toedienen voor het slapen gaan en dat zal denk ik niet voor niets zijn.

Je lichaam verspreid sowieso wel de hgh of je nou wel/niet eet.
Het gaat er vooral om dat de alvleesklier na een injectie hgh moeilijker insuline aanmaakt dus als je dan carbs eet je een hoge bloedglucose spiegel krijgt (is niet gezond).

Je hoeft echt niet te gaan slapen na hgh.
 
Je lichaam verspreid sowieso wel de hgh of je nou wel/niet eet.
Het gaat er vooral om dat de alvleesklier na een injectie hgh moeilijker insuline aanmaakt dus als je dan carbs eet je een hoge bloedglucose spiegel krijgt (is niet gezond).

Je hoeft echt niet te gaan slapen na hgh.

Inderdaad! Beter geen risico nemen. Er zijn al wat gevallen die hierdoor diabetes hebben gekregen.
Voor als nog gebruik ik maar 2 IU norditropin voor het slapen gaan en dat is voor mij even genoeg.
 
Inderdaad! Beter geen risico nemen. Er zijn al wat gevallen die hierdoor diabetes hebben gekregen.
Voor als nog gebruik ik maar 2 IU norditropin voor het slapen gaan en dat is voor mij even genoeg.

Ja ?
 
Back
Naar boven