XXL Nutrition

Tips eerste kuur

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jorandh

Cool Novice
Waardering
7
Lengte
1m73
Massa
73kg
Vetpercentage
10%
Een vriend van mij is ruim een jaar ouder, eind 19 nu. Hij traint slechts een jaar echt fanatiek (5 dagen in de week) en heeft laatst winstrol aangeschaft. Nu weet ik zelf niet erg veel van anabolen (lijkt me voor mijn leeftijd ook zeker niet nodig....) maar ik lees wel eens de AAS sectie hier.

Hebben jullie tips voor hem, ik blijf het hem afraden omdat ik er regelmatig wat over lees hier maar afwijken van zijn plan om het voor de zomer te nemen doet hij niet. Hij wil 50mg de dag doen, is 175cm lang en 76kg. Ik heb hem in iedergeval al gezegt dat hij nolvadex in moet slaan voor nakuur, lijkt me wel verstandig wanneer je zo jong bent om sowieso een nakuur te doen om de test aanmaak van je lichaam weer op weg te helpen.

Hebben jullie nog andere tips? Extra dingen waar hij op moet letten?

(Eventueel misschien iemand die wat dingen op kan noemen wat verkeerd KAN gaan door zo jong er aan te beginnen? Miss dat ik het toch een beetje uit hem kan praten, maarja.. Liever ook even op de voorgaande vragen richten en niet alleen zeggen van hij is te jong e.d. want hij doet het toch wel en als hij het doet heb ik liever dat hij het zo goed mogelijk doet.)

• Topic Starter Topic Starter
Dat is het hem, heb het idee dat ik als 17-jarige er meer van af weet dan hij zelf.

Is het niet ook beter dat ie eerst bijv 1 a 2 weken 30mg de dag probeerd en dan over gaat op 40/50mg?

Is zover ik weet niet nodig, maar gebruik de search functie genoeg topics over te vinden.

jij 17 hij 19 beide gevallen te jong, zelfs voor advies.

Te jong kuren na 22 jaar zou zeggen,en welke kant zou die opaan willen gaan massa of wat.

Bijwerkingen onder de 21:

- Dichtgroeien van de groeischijven (je zal dus geen cm langer meer worden, terwijl mannen tot hun 21e doorgroeien

- Je eigen hormonale systeem is nog vollop in de groei, dit ontregel je.. Hierdoor op latere leeftijd een grotere kans op impotentie / onvruchtbaarheid

Bijkomende bijwerkingen door winstrol gebruik:

-Benigne prostaathypertrofie of BPH (vergroting van de prostaat)

-Acne en vette huid

-Afname van de goede cholesterol

-Toename van het lichaamshaar

-Alopecia androgenetica (haaruitval)

Verder heeft hij waarschijnlijk nul verstand van AAS, dus ook niet van de sides.. Als er met een van de gasten hier wat fout gaat, hebben we voor iedere side vaak wel een middeltje in de kast staan.. Jouw vriend niet, dus laat hem eerst maar eens gaan inlezen in wát hij nou eigenlijk naar binnen gooit!

David heeft met bovenstaande genoeg en duidelijk gezegd. Verder is hij(en jij) gewoon te jong voor advies op aas gebied. Deze gaat dus dicht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven