XXL Nutrition

Tips en Trucs van december 2004: 50 XP Powertips

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
In de Tips en Trucs van december 2004 staan 50 powertips voor XP.

Dat zijn registry-tips waarmee je je registry aanpast zodat je XP nog sneller, veiliger en makkelijker functioneert.

Voor €2,95 bij de boekhandel.

Gratis op internet?

(ben ff de site vergeten, maar er zijn er legio die registry-tweaks aanbieden...)

• Topic Starter Topic Starter
Het is toch heerlijk om in de trein op weg naar je werk, een sollicitatie of school een nerdy blaadje te lezen? :D

DBC01 zei:
Het is toch heerlijk om in de trein op weg naar je werk, een sollicitatie of school een nerdy blaadje te lezen? :D
Om over de chicks nog maar te zwijgen die allemaal op je afkomen en willen dat je aan hun (computer)doos prutst! :D

DBC01 zei:

En dan ook zeker net doen alsof je het snapt wil je zeggen? :D

• Topic Starter Topic Starter
Een Easy Blaadje lieverd, voor de 'enigzins geinsteresseerde' :D Maar ik dacht dat ik een plaatsje in je team had?

Rustig maar schat, ik zat je maar te plagen.

Tuurlijk zit je in m'n team. Je mag morgen even bij Benchie het volgende doen:

- Virusscanner installeren en 341718741 virussen/trojans ed verwijderen (die hij echt niet heeft hoor, want hij weet wat 'ie doet :rolleyes: ).
- AdAware/Spybot eroverheen jassen, en 54411481814785717517571857851051870511 stuks spyware verwijderen.
- IE6 vervangen door FireFox.

Hem daarna een standaard 'Bekend worden met de gevaren van het internet' cursusje geven!

Heb er alle vertrouwen in dat 't je lukt! :thumb:

IE is dus echt bucht hé! En XP eigenlijk ook...

Klein verhaaltje:
Ik wou een paar maand geleden upgraden van mijn vertrouwde '98 naar XP. Dus, mooi alles backuppen en een formatje doen. Blanco schijf, alle softwarecdtjes klaar en de netwerkkaart aangesloten op de modem. XP wordt geinstalleerd en de eerste keer dat ik opstart: SPYWARE!!!!! Nu had ik echt NOG NIETS zelf gedaan, gewoon de installatie van XP (Professional) laten lopen. En de spyware weigerde te zwichten voor adaware etc.

Klote.

Dus terug alles geformateerd, modem uitgetrokken, alles geinstalleerd, Kerio (firewall) erop, Mozilla en gelukkig sindsdien bijna geen last van spyware en consoorten meer.

Terug
Naar boven