XXL Nutrition

Tips graag!

SexySven

Novice
Waardering
0
Lengte
1m68
Massa
65kg
Beste BBers,

Ik wil graag wat tips over mijn voedingsschema:

7,30 - 400ml melk met Havermout + Glas melk

9.50 - 2 Boterhammen met Kipfilet + appel + 0,5l Water

11.50 - 2 Boterhammen met kipfilet + 2 boterhammen met suikervrije jam + 0,5l water

14.00 - 1 boterham met verschillend beleg.

15.30 - stuk fruit ( indien honger nog een boterham met verschillend beleg )

17.30 - Avondeten, wat de pot schaft, in iedergeval zorgen voor genoeg groente.

22.00 500g magere kwark.

Als ik tussen door nog honger heb ongezouten nootjes.

Stats: 1,71, 63.2kg, 13,1 bodyfat.

Nog wat tips, en is dit genoeg denken jullie?

Wat is je doel?

na 11:50 geen water meer ? :P j/k Maar water hoef je niet er bij te zetten men gaat er namelijk vanuit dat je minimaal een 2-3 l water drinkt.

Lijkt me trouwens weinig. Sowieso weinig eiwitten. Of hoeveel kipfilet eet je op je brood?

Tussen 12 en 17:30 veel meer eten. Bijv de maaltijd van 2uur paar boterhammen+fruit en dan iets voor vieren hetzelfde. (of als het kan iets anders natuurlijk, met soortgelijke voedingswaarden)

Tussen 17:30 en 22:00 ook nog een maaltijd.

Edit: En als je hieraan gewend raakt kan je het opbouwen natuurlijk.

• Topic Starter Topic Starter
Dankje voor de tips, me doel is gewoon gespierder worden, ik eet trouwens ook vaak om vier uur twee bapao kip. :)

Dankje voor de tips, me doel is gewoon gespierder worden, ik eet trouwens ook vaak om vier uur twee bapao kip. :)

die bapao kip voed voor geen meter... denk dat je beter 2 volkoren boterhammen pindakaas kan toevoegen, of anders zilvervlies rijst!;)
en een tip: vervang die appel voor een banaan..

Hoe staat het aantal Kcal tegenover je behoefte?

kerel, ga je daar nog niet te druk om maken, je bent pas 15...
een beetje op je voeding letten is geen probleem, maar ik zou eerst eens beginnen met een paar keer per week te gaan trainen en een goed trainingsschema op te bouwen...

heb je er trouwens al over nagedacht dat als je eenmaal begint met krachttraining dat je dan bijna niet meer gaat groeien (in lengte) ....!

@Vincent,

Heb het zelf nooit ondervonden, train al vanaf mijn 14e en ben alsnog van 1.90, naar 2,02 gegaan.

SexySven ???? sorry geen tips voor je !!

Terug
Naar boven