MuscleMeat

Tips & Must see's voor in Thailand?

MikeJung

Advanced Bodybuilder
Elite Member
Waardering
40
Lengte
1m71
Massa
80kg
Ik ga in augustus een maand naar Thailand. Heb alleen tickets geboekt en geen verblijf, met de bedoeling om rond te trekken.

Iemand nog tips?

altijd je eigen koffer in de gaten houden, voor je het weet heb je een kilotje van dat witte poeder erin.

This is a true story!

Ik ga zelf ook. Ben van plan om eerst naar siang mai te gaan met nachttrein, daar paar dagen jungle etc te doen. Vervolgens vliegen op phucket, is maar 50 euro ofzo. Dan maar koh phiphi, via daar door naar de oostkust en daar alle eilandje doen. En als ik een beetje gewend ben aan Thailand ga ik nog even Bangkok proberen.

Bang c**k in Bangkok

Jungle rond Chiang Mai, kan je ook meerdaagse trektochten maken naar de Akha, Shan, Karen en andere stammen in de omgeving. Half uurtje vliegen ligt Mae Hong Son waar je ook goed kan vertoeven en diverse excursies kan maken. Minder toeristisch, ook al is het dorpje met de lange nekken en lange oren stam wel redelijk vaak bezocht. Interessanter is een uitstapje naar de Burmese grens waar je een KMT-dorp kan vinden met gevluchte Chinezen uit de tijd dat Mao de KMT-strijders de grens over gejaagd heeft. Toen ik er was liep er nog zo'n oud mannetje in zijn KMT-pak met een oud geweer rond door het dorp.

In het zuiden is er ook genoeg te doen, genoeg mooie eilanden met schitterende stranden waar je het wel even uithoudt. Ook al is het tijdens het hoogseizoen wel minder, dan wordt je overspoeld met toeristen uit tig landen.

Terug
Naar boven