AndroidHealthClinic

Tips winstrol/stromba/stanozolol

Bolwerk

Cool Novice
Waardering
5
Lengte
1m79
Massa
83kg
Vetpercentage
11%
Ik ga over 2 weken mijn kuurtje winstrol-tren e starten.(inject) Iemand met ervaring die even tijd kan maken om enkele tips (mbt injecteren van winstrol) op een rijtje te plaatsen ? Heb al wat research gedaan maar alles is beetje te verdeeld vandaar deze post :cool:

Groeten
Bolwerk

Laatst bewerkt:
Gelieve iets duidelijker zijn met de tips die je nodig hebt.

1e tip: Geen winny only.

Geen extra account bolwerk, maar gewoon onder je ''normale'' account posten.

• Topic Starter Topic Starter
Gelieve iets duidelijker zijn met de tips die je nodig hebt.

1e tip: Geen winny only.
Bijvoorbeeld tips mbt injecteren van winstrol, elke dag of EOD zetten, voordelen van elke dag in plaats van EOD of misschien wel nadelen,... Zo van die dingen.
Mvg

ga eerst ff lezen anders.. is vast wel te vinden op t forum..

ga eerst ff lezen anders.. is vast wel te vinden op t forum..
Bedoeling van dit topic is informatie over winstrol hier centraal te plaatsen. Andere informatie is veel te verspreid heb ik al opgemerkt. Nergens is er echt een topic met tips mbt winstrol.

Belangrijkste tip:

Goede kennis alvorens gebruik!

Vind het ook wel een goed idee, ff winstrol centraal zetten en mischien ook wat ervaringen van mensen die een winny-only kuurtje hebben gedaan..

Bedoeling van dit topic is informatie over winstrol hier centraal te plaatsen. Andere informatie is veel te verspreid heb ik al opgemerkt. Nergens is er echt een topic met tips mbt winstrol.

dan had je je eerste post even anders moeten formuleren.. nu komt t over alsof je geen zin heb om wat op te zoeken..

verkeerd begrepen dus..

Laatst bewerkt:
Ja, klopt net dit is mijn bedoeling. Er valt heel wat te vinden over winny stacken enzo maar sommigen doen toch lekker winstrol only kuurtje. 't Is juist wat je doel is toch.. Winny only hoeft niet persé een 'niet goede kuur' te zijn zoals vele denken.

Kan iemand bijvoorbeeld zeggen waarom je best elke dag injecteert en niet om de twee dagen? Hoe lossen jullie het probleem op van elke dag te injecteren (ik bedoel waar spuit je dan elke keer) hoeveel mg injecteer je per keer, en vertel mss ineens erbij waarom je bepaalde dingen net ZO doet..

Laatst bewerkt:
Wat stacken jullie zoal bij winstrol ?

met andriol maybe?

Zou ik gelijk de winstrol bij de tren zetten of eerst enkele weken de tren zijn gang laten gaan en dan als afwerking winstrol bijinjecteren ?

Terug
Naar boven