MuscleMeat

tja kom er ff niet uit!!

six

Novice
Waardering
0
Hej gasten.
mijn tweede post hier dus..dan maar meteen weer een vraag!??
Wil binnen kort weer ff wat zetten, dacht zelf aan deca & test 5 of 6 weken en dan over gaan 2 of 3
weken op de winny & tren met een nakuurtje van nolva ??? of zal ik deze combo anders doen ? heb ff
geen idee....

Week 1-6 : 500 mg Test/EW
Week 1-6 : 400 mg Deca/EW
Week 6-8 : 50 mg winny/EOD
Week 6-8 : 75 mg tren/EOD
Week 12-15: 40 mg/dag Nolva of 150 mg Clomid

Het is duidelijk dat je wat kennis tekort komt betreft aas. Dat is niet zo erg als je maar geen gekke dingen doet. Met test bedoel je wss test e en dat is een langwerkende ester, de deca ook. Die hoor je minimaal 8wkn te zetten en eigenlijk is dat ook niet lang. Dus ga je met test e en deca werken, maak er een 10wkn kuur van. Anders is het zonde van je geld.

Voorbeeld:

wk 1-12 500mg test e
wk 1-10 400mg deca
wk 7-12 50mg winstrol tabs ed of injects eod

• Topic Starter Topic Starter
klopt kennis schiet soms wat te kort ....daarom kom ik hier vaak om te lezen .
maar goed de trenbolone weg laten dus?? en ja 10wkn dacht ik ook aan zit alleen een beetje tegen een vakantie aan te hikken .....dan maar na de vakantie heb er geen haast mee...bedankt voor je reactie

Wat wil je gaan bereiken,wat is je doel ??
Heb je al eerder gekuurd en wat zijn je stats ??

wat ik wil bereiken...is lelijk groot worden en goed droog , heb eerder gekuurd en
dat gaat steeds na mijn gevoel redelijk goed....mijn stats hou ik nog ff voor mijn ben een beetje verlegen. sorry

six zei:
wat ik wil bereiken...is lelijk groot worden en goed droog , heb eerder gekuurd en
dat gaat steeds na mijn gevoel redelijk goed....mijn stats hou ik nog ff voor mijn ben een beetje verlegen. sorry

Heb zelf mijn 1e kuurtje ook met test en deca gedaan,maar dan
Test op 250 e/w 10 weken
Deca op 200 e/w 8 weken
Met als kickstart D-boll 3 weken 30mg ed

Ik moet zeggen met een goed eetschema (ongeveer 5000 kcal per dag)heb ik wel redelijk wat gewicht gewonnen maar ik hield ook wel veel vocht vast (opgeblazen kop,vocht armen) wat je later natuurlijk weer kwijt raakt,dus echt groot en droog tegelijk van deze combi zul je naar mijn mening niet worden

Laatst bewerkt:
Dr. Worf zei:
Vind je dit zelf nou slim? Zonder degelijke kennis gaan kloten met hormonen?
nou om eerlijk `t zijn !! Het klote met of zonder kennis met hormonen is niet slim..en ik begin niet aan een kuur voor dat ik zelf er een goed gevoel over heb!! maar goed er is nog niet echt een antwoord gegeven op mijn vraag ...??? jammer kijk ff verder Thnx anyway Dr.worf

six zei:
nou om eerlijk `t zijn !! Het klote met of zonder kennis met hormonen is niet slim..en ik begin niet aan een kuur voor dat ik zelf er een goed gevoel over heb!! maar goed er is nog niet echt een antwoord gegeven op mijn vraag ...??? jammer kijk ff verder Thnx anyway Dr.worf

Je komt een beetje ondankbaar en arrogant over maat.
Worf bedoeld dat je je beter moet inlezen over deze spullen.
Maar je praat er zo verdomd makkelijk over dat je de indruk wekt zomaar wat te doen.

six zei:
hmm weenie of je veel kuur ervaring heb en of je niet erg vind om veel te prikke...maar misschien is een testProp en trenA een oplossing...je kan daar goed droog van worden ...je kan het aantal weken dan ook inkorten omdat die shit vrij snel werkt...dus 6 weekse kuur zou dan wel ok zijn...
iedergeval goed dat je er enigszins de moeite voor doet om je er in te verdiepen...

Beetje verlegen om je stats te vertellen???
Om die reden hoop ik al dat niemand je nog advies geeft.

Om een passend advies te krijgen zal je je stats er toch echt bij moeten zetten.

BigMaus zei:
Je komt een beetje ondankbaar en arrogant over maat.
Worf bedoeld dat je je beter moet inlezen over deze spullen.
Maar je praat er zo verdomd makkelijk over dat je de indruk wekt zomaar wat te doen.
??? ben zeker niet ondankbaar !! arrogant mischien wel. Maar goed ik doe nix anders dan lezen en wil zker niet zo maar iets doen ....;)

six zei:
??? ben zeker niet ondankbaar !! arrogant mischien wel. Maar goed ik doe nix anders dan lezen en wil zker niet zo maar iets doen ....;)

Als ik jou was zou ik even je houding aan passen bro,! waarom durf je eigenlijk je stats niet te posten,? omdat je klote eet? of dat je te vroeg kuurd? dat er iets niet pluis zit in je voeding?

brand los en let it flow! :eek:

(deze post is vriendelijk bedoelt en hoop ermee te berijken om daarmee jou de juiste informatie te kunnen verstrekken mits je bereid bent fatsoenlijk te kunnen doen tegen de andere members! want arrogantie is nergens voor nodig op een forum!)

kevinlorenzin zei:
Als ik jou was zou ik even je houding aan passen bro,! waarom durf je eigenlijk je stats niet te posten,? omdat je klote eet? of dat je te vroeg kuurd? dat er iets niet pluis zit in je voeding?

brand los en let it flow! :eek:

(deze post is vriendelijk bedoelt en hoop ermee te berijken om daarmee jou de juiste informatie te kunnen verstrekken mits je bereid bent fatsoenlijk te kunnen doen tegen de andere members! want arrogantie is nergens voor nodig op een forum!)

Mooi samengevat;)

Terug
Naar boven