XXL Nutrition

toch een creatine vraag ....

zwollezuid

Novice
Waardering
0
hallo

misschien een overbodige topic, zo ja mijn excusses hiervoor.
maar ik kon zo niet vinden, wel veel adviesen van andere versie's creatine maar niet ceatine Ethyl Ester.

Maar wanneer kan ik dit het beste innemen ?.
ik lees op de verpakking 30 min voor de training en 30 min na de training.
op een rustdag bij het ontbijt.

ik kan me herhingeren dat ik ergens las dat 1x ochtend bij ontbijt ook meer dan voldoende is.
en dat bij hogere inname dit geen effect heeft.
wie kan me DE tip geven ??, en welke creatine kan ik het beste kopen (meeste effect ?)

Grt Andre

Ps: sorry heren/dames modurator als dit "weer" een overbodige topic is van een nieuwe gebruiker :rolleyes: .

hallo

misschien een overbodige topic, zo ja mijn excusses hiervoor.
maar ik kon zo niet vinden, wel veel adviesen van andere versie's creatine maar niet ceatine Ethyl Ester.

Maar wanneer kan ik dit het beste innemen ?.
ik lees op de verpakking 30 min voor de training en 30 min na de training.
op een rustdag bij het ontbijt.

ik kan me herhingeren dat ik ergens las dat 1x ochtend bij ontbijt ook meer dan voldoende is.
en dat bij hogere inname dit geen effect heeft.
wie kan me DE tip geven ??, en welke creatine kan ik het beste kopen (meeste effect ?)

Grt Andre

Ps: sorry heren/dames modurator als dit "weer" een overbodige topic is van een nieuwe gebruiker :rolleyes: .

Dosering van CEEM is 2x 3 gram per dag.

• Topic Starter Topic Starter
Das snel !

2x 3 gram dus, maar bij voorkeur welke tijden, of voor na training ?

super voor snelle antwoord

Andre

doe ik nu

maar wat een bittere "bende" is dat zeg :eek:
het is maar 3 gram maar ik heb het gevoel dat ik een heel pak asperine's kapot aan bijten ben

Maar tnx voor de info

Andre

doe ik nu

maar wat een bittere "bende" is dat zeg :eek:
het is maar 3 gram maar ik heb het gevoel dat ik een heel pak asperine's kapot aan bijten ben

Maar tnx voor de info

Andre

Volgens mij is zuur en niet bitter.. maar dat is normaal. Neem het in met wat vruchtensap. Als je zuur lekker vind ga je dit ook lekker vinden straks. Ik vond dat wel in iedergeval ;)

Succes!

Volgens mij is zuur en niet bitter.. maar dat is normaal. Neem het in met wat vruchtensap. Als je zuur lekker vind ga je dit ook lekker vinden straks. Ik vond dat wel in iedergeval ;)

Succes!

ZUUR ??
sorry maar dit is echt bitter :( bijvoorbeeld als je een paracetamol tablet kapot bijt in je mond.
die smaak en dan van een stuk of 5 van die tableten tegelijk.

eerste keer heb ik het met een sapje genomen ik kon met moeite een glas leeg krijgen.
nu neem ik het met een klein glas water in, en dan een fles bron water er achter aan.

Grt Andre

Je moet maar zo denken... het is zo zuur/bitter ;) dat het wel moet werken :D

Terug
Naar boven