AndroidHealthClinic

toch niet de goedkoopste....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sluikreclame of niet, je wordt er toch op attent gemaakt dat er nog goedkopere webwinkels zijn dan de boardsponsors alleen, dus TS bedankt voor de tip!!:1e:

Sluikreclame of niet, je wordt er toch op attent gemaakt dat er nog goedkopere webwinkels zijn dan de boardsponsors alleen, dus TS bedankt voor de tip!!:1e:

Precies, beetje gezonde concurrentie is nooit verkeer voor ons als consument.
Houd de boardsponsors een beetje scherp!

bij prozis moet je ook oppassen voor de verzendkosten. Als je voor 50 euro besteld is het gratis maar die gratis levering kan tot 2 weken duren.

Als je het binnen de 2 or 3 dagen wilt hebben moet je hiervoor bij betalen

Duurt best lang inderdaad. Komt wel uit Portugal dus das logisch.

Choices.....choices.....

leek interessant

maar

accountje gemaakt, getest met een winkelkar van 90€.
-> levering door dhl (is geen 24u)
-> ik kon geen cadeau selecteren? iets met de punten?
-> betaling met ogone ging niet, dus met een Belgische pinpas direct betalen, moest visa, overschrijving of paypal, wat ik allemaal niet heb...

niet echt een gebruiksvriendelijke site, ik betaal liever een paar euro mee, met leuke cadeaus erbij en een snelle levering zoals ik bij body&fit shop krijg.

als de verschillen van de prijzen zodanig groot zijn echter, ben ik natuurlijk wel bereid om die getreuzel met de betalingen en dergelijke door te gaan bij een concurrent, wat vanzelfsprekend is natuurlijk.

leek interessant

maar

accountje gemaakt, getest met een winkelkar van 90€.
-> levering door dhl (is geen 24u)
-> ik kon geen cadeau selecteren? iets met de punten?
-> betaling met ogone ging niet, dus met een Belgische pinpas direct betalen, moest visa, overschrijving of paypal, wat ik allemaal niet heb...

niet echt een gebruiksvriendelijke site, ik betaal liever een paar euro mee, met leuke cadeaus erbij en een snelle levering zoals ik bij body&fit shop krijg.

als de verschillen van de prijzen zodanig groot zijn echter, ben ik natuurlijk wel bereid om die getreuzel met de betalingen en dergelijke door te gaan bij een concurrent, wat vanzelfsprekend is natuurlijk.

op die paar euro's die het voorlopig scheelt mogen we idd niet klagen, egt jammer dat alles buiten BE/ NL geen pinpas aanvaardt... amazon etc...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven