XXL Nutrition

Toch voor Hydroxycut Hardcore (wel EU versie)

koen1991

Novice
Waardering
0
Ik heb al eens eerder een topic gestart over Hydroxycut Hardcore maar toen wou ik graag weten hoe ik het best kon combineren met voeding enz.

Nu had ik nog een laatste vraag: Als ik klaar ben met Hydroxycut Hardcore is mijn lichaam dan niet gewend aan de hoge hartslag of de snellere verbranding. Want ik dacht dat misschien als mijn lichaam hydroxycut binnenkrijgt en er gewend aan is geraakt, dat dan mijn natuurlijke verbranding misschien minder goed werkt als ervoor, wat dus zou resulteren dat het vet er zo weer aan zit en dat ik minder verbrand en dus sneller vet krijg.

Graag jullie mening hierover, en mensen die Hydroxycut Hardcore hebben gebruikt wat jullie er van vonden en hoe het ging nadat je ermee gestopt bent.

Groeten

zonde van je geld imo :)

• Topic Starter Topic Starter
Heb je er ervaring mee?

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik heb het gelezen maar dit gaat over een jongen die 9 pillen op een dag in nam en wie weet wat hij daarnaast nog heeft genomen. En dat ging ook over de amerikaanse versie niet de canadeze.

hydroxycut ook n x gebruikt gewoon goed product(al1 erg duur),gewoon goed je cardio blijven doen. en let op voeding (suikers,vetten)

zal het niet zo snel weer gebruiken, 15 min extra cardio zet meer in werking dan zo'n capsule

Ik begon hydroxycut in te nemen twee per dag, na mijn vierde dag vier per dag. Toen begon ik een nerveus gevoel en onrust heid, weer twee per dag en dat werk prima voor mijn. Waarschijnlijk is deze spoel voor somige te sterk

Terug
Naar boven