Fitness Seller

Toe aan een nieuwe serie

Realist

Massive Warrior
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
851
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Wat zijn echte aanradertjes? Ik zit zelf nu aan Lost te denken, verder ben ik een n00b qua series, enige wat ik tot nu toe heb gezien zijn o.a. Prison Break, Band of Brothers... en dat was het wel zo'n beetje :p

Suggesties?

• Topic Starter Topic Starter
Band of Brothers & Prison Break moet je zeker zien.

Sopranos en Dexter natuurlijk!

The Wire moet ik zelf nog aan beginnen. True Blood vond ik vet, maar het heeft wat mindere puntjes, die The Sopranos en Dexter niet hebben.

Sopranos en Dexter natuurlijk!

The Wire moet ik zelf nog aan beginnen. True Blood vond ik vet, maar het heeft wat mindere puntjes, die The Sopranos en Dexter niet hebben.

the wire vind ik echt onmenselijke saai,heb overlaatst alle afleveringen gedownload,maar na aflevering 3 ben ik ermee gestopt...er komt maar geen spanning en degeleijk verhaal in...shut out!...

waarover gaat dexter en band of brothers??

• Topic Starter Topic Starter
the wire vind ik echt onmenselijke saai,heb overlaatst alle afleveringen gedownload,maar na aflevering 3 ben ik ermee gestopt...er komt maar geen spanning en degeleijk verhaal in...shut out!...

waarover gaat dexter en band of brothers??

Dexter gaat over een rechercheur? Die een dubbelleven leidt en ook een seriemoordenaar is, zoiets, serie nog niet gezien maar heb gehoord dat ie supergoed is.

Band of Brothers gaat over de 2de wereldoorlog.

the unit / 24 / lost / prison-break

The shield

Lost !! spannendste serie ever.

Sopranos, no doubt. The wire is ook steengoed.

24 is ook een geniale serie.

Terug
Naar boven