MuscleMeat

toekomstig kuurtje

peke

Cool Novice
Waardering
1
hoi
ik ben me al een tijdje aan het verdiepen in anabolen
ik ben van plan als ik voldoende geinformeerd ben
en natuurlijk als ik op men natuurlijke max zit een kuurtje te doen
dit kan nog wel een jaarje duren dus genoeg tijd om raad in te winnen
dus zo ver zit ik al voor een beginners kuurtje
6weken 500 test of diana op 250 deca per week en een proteine en eiwiten dieet
twee weken na de kuur nolvadex 3 weken lang en hopen creatine om de massa te behouden

kan iemand me deze kuur perfectioneren of aanvullen
bv hoeveel nolvadex in de nakuur of beter clomid gebruiken
en kiezen voor de test of de diana
of en volledig ander schema???
alle raad is welkom

6weken 500 test of diana op 250 deca per week en een proteine en eiwiten dieet
twee weken na de kuur nolvadex 3 weken lang en hopen creatine om de massa te behouden

Ten eerste welkom. Ten tweede heel verstandig dat je nu al onderzoek doet voor in de toekomst. Deed iedereen dit maar

Nu wat concreter:6weken 500 test of diana op 250 deca per week
Dianabol word over het algemeen geslikt en wil je zeker niet op 500 of 250 nemen. Meestal zit men tussen de 30 en 50mg ED.

Als ik jou was zou ik niet ENKEL deca draaien. Maar altijd Test erbij. Afhankelijk van jouw gewicht kunnen we de hoeveelheid mg'n adviseren.
Meeste mensen starten met lange esters. Dit betkent dat je maar 1x in de week hoeft te prikken. Bij voorkeur 2x in de week. Als je hiervoor gaat is 6 weken te kort. Dan zou ik zeker voor 10 weken kiezen.

Als ik dus aanneem dat je lange esters wilt gebruiken en je weegt 85kg ofzo dan krijg je zoiets:

1-10 Test @ 250 of 500mg pw (de hoeveelheid ligt aan je gewicht)

Wil je Deca erbij krijg je dit:

1-12 Test @ 250 of 500mg pw
1-10 Deca @ 200 of 400mg pw

Nakuur voor beide zou zijn. 2 weken NA de LAATSTE injectie
1-2 Nolva 40mg
2-4 Nolva 20mg
1 Clomid 100mg
2-3 Clomid 50mg

Nu heb je een aardige basis info. Neem de link gegeven door Ahmet goed door en de stickys en gebruik de zoekfuncties en vraag het anders en dan komt het helemaal goed!!

PS proteine en eiwiten dieet Als dit de hoeveelheid kennis is van voeding zou ik ook even voedingsgedeelte doornemen. Proteine zijn eiwitten namelijk :D

Ten eerste welkom. Ten tweede heel verstandig dat je nu al onderzoek doet voor in de toekomst. Deed iedereen dit maar

Nu wat concreter:6weken 500 test of diana op 250 deca per week
Dianabol word over het algemeen geslikt en wil je zeker niet op 500 of 250 nemen. Meestal zit men tussen de 30 en 50mg ED.

Als ik jou was zou ik niet ENKEL deca draaien. Maar altijd Test erbij. Afhankelijk van jouw gewicht kunnen we de hoeveelheid mg'n adviseren.
Meeste mensen starten met lange esters. Dit betkent dat je maar 1x in de week hoeft te prikken. Bij voorkeur 2x in de week. Als je hiervoor gaat is 6 weken te kort. Dan zou ik zeker voor 10 weken kiezen.

Als ik dus aanneem dat je lange esters wilt gebruiken en je weegt 85kg ofzo dan krijg je zoiets:

1-10 Test @ 250 of 500mg pw (de hoeveelheid ligt aan je gewicht)

Wil je Deca erbij krijg je dit:

1-12 Test @ 250 of 500mg pw
1-10 Deca @ 200 of 400mg pw

Nakuur voor beide zou zijn. 2 weken NA de LAATSTE injectie
1-2 nolvadex 40mg
2-4 Nolva 20mg
1 Clomid 100mg
2-3 Clomid 50mg

Nu heb je een aardige basis info. Neem de link gegeven door Ahmet goed door en de stickys en gebruik de zoekfuncties en vraag het anders en dan komt het helemaal goed!!

PS proteine en eiwiten dieet Als dit de hoeveelheid kennis is van voeding zou ik ook even voedingsgedeelte doornemen. Proteine zijn eiwitten namelijk :D

:D Voor de rest duidelijk Jamess

Jamesss is goed bezig, das weer karma natuurlijk:)

• Topic Starter Topic Starter
hehe zag het pas toen ik het verstuurd had
een paar rare dinge heb ik daar geschreven he

maar dus men stats zijn momenteel 28 j 70 kg (kom van 85 tijd getraind en zwaar gedieet)
vet % is momenteel rond de 13 %
maar dus zoals ik al zij ga ik nog een tijd gewoon trainen om de max uit de basis te halen
dus de stats van nu zijn mss binne een jaar anders
het gaat me er vooral om om blijvende spieren te kweken en een stevig en strak voorkomen te hebben niet de hercules look (maar eens het massa virus te pakken zal dit wss wel uit de hand lopen)
qua borst en armen ben ik al redelijk op weg maar de onderarmen en vooral de benen zijn armzalig als je die bekijkt weet je direct dat op de gewone manier hier nooit iets van te maken zal zijn en een beest op tandestokers is ook maar niks he ik heb al vele technieken gebruikt om men benen te trainen met weinig resultaat

Hoeveel %vet had je toen je 85kg woog?
Want 70kg bij 13% is niet echt zwaar kerel, hoe lang ben je dan?
Ik zou voorlopig misschien nog even niet aan kuren denken, en eerst je richten op een goed voedingsschema.
En met voorlopig bedoel ik de komende paar jaar...

Succes

• Topic Starter Topic Starter
oepsje ben 1M69 en heb zojuist vet% gemeten stond 18% maar is zon dubieus weegschaaltje met vet %meter dus niet echt betrouwbaar

ga voor de huidplooimeting:)

huidplooimeting ;)

Gewoon bij de balie in je sportschool vragen. Voorhuidmeting, dan komt het goed.

Wat moet die doen als die besneden is :D

Hoeveel %vet had je toen je 85kg woog?
Want 70kg bij 13% is niet echt zwaar kerel, hoe lang ben je dan?
Ik zou voorlopig misschien nog even niet aan kuren denken, en eerst je richten op een goed voedingsschema.
En met voorlopig bedoel ik de komende paar jaar...

Succes

Goed advies kerel.

@Peke dit zal ik ook doen als ik jou was, pak wat creatine en eiwitte shak's train je maar de pleures ook je benen spuat, legpress enz enz.
En als je wat zwaarder weegt kan lekker gaan kuren, ma heb eers geduld.

Terug
Naar boven