Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik hem was zou ik rustiger aan doen met die achterwaartse salto's en shit like that.
Straks krijgt ie een epic back****up of gescheurde spier en dan is het weer huilen met de pet op.

Ik denk eerder dat jij zo dom als een schuurplank bent door dit soort vooroordelen te maken.
ach komop...dat is geen vooroordeel. Hij doet er 10 seconde over om het woord 'future' uit te spreken. Hij maakt meer grammaticale fouten in dat gesprek dan mn turkse bakker het hele jaar
kan jij dan in je handtekening beforE schrijven aub? dank je wel.
je turkse bakker
De quote gaat zo. Die is niet van mij.
Waarom zijn jullie allemaal zo opgefokt? Omdat jullie denken dat BBers als dom worden gezien. Als je dat niet bent dan ben je dat niet! Door jezelf zo te verdedigen bewijs je het alleen maar.
Ik vind absoluut niet alle BBers dom. Het tegendeel zelfs. Maar deze knaap maakt gewoon op mij een erg domme indruk.
Was niet opgefokt, leek me gewoon even grappig
hij oogt op dat 2e filmpje wel wat kleiner dan op het 1e filmpje of niet?salto zag der wel link uit!
knappe fysiek, maar zou hem liever op dit niveau blijven zien, niet nog meer massa

De quote gaat zo. Die is niet van mij.
Waarom zijn jullie allemaal zo opgefokt? Omdat jullie denken dat BBers als dom worden gezien. Als je dat niet bent dan ben je dat niet! Door jezelf zo te verdedigen bewijs je het alleen maar.
Ik vind absoluut niet alle BBers dom. Het tegendeel zelfs. Maar deze knaap maakt gewoon op mij een erg domme indruk.
knappe fysiek, maar zou hem liever op dit niveau blijven zien, niet nog meer massa
man echt!!weer lul je over dingen waar je geen verstand van hebt!!
je klaagt over zijn intelligentie,en dan heb je zelf een spelfout in je signature!