AndroidHealthClinic

Toekomstige Mr.Olympia?

Respect voor zijn gebrek aan lompheid!

Als ik hem was zou ik rustiger aan doen met die achterwaartse salto's en shit like that.

Straks krijgt ie een epic back****up of gescheurde spier en dan is het weer huilen met de pet op.

Mja opzich wel, maar ik vind het bewonderenswaardig dat hij dat kan.. Denk niet dat er veel pro-bodybuilders daartoe in staat zijn. De meesten lijken mij daarvoor veel te log.

Nog wat massa op de benen en je hebt een perfect fysiek.

Ik denk eerder dat jij zo dom als een schuurplank bent door dit soort vooroordelen te maken.

ach komop...dat is geen vooroordeel. Hij doet er 10 seconde over om het woord 'future' uit te spreken. Hij maakt meer grammaticale fouten in dat gesprek dan mn turkse bakker het hele jaar

hij oogt op dat 2e filmpje wel wat kleiner dan op het 1e filmpje of niet?salto zag der wel link uit!

ach komop...dat is geen vooroordeel. Hij doet er 10 seconde over om het woord 'future' uit te spreken. Hij maakt meer grammaticale fouten in dat gesprek dan mn turkse bakker het hele jaar

kan jij dan in je handtekening beforE schrijven aub? dank je wel.

je turkse bakker

kan jij dan in je handtekening beforE schrijven aub? dank je wel.

je turkse bakker

De quote gaat zo. Die is niet van mij.

Waarom zijn jullie allemaal zo opgefokt? Omdat jullie denken dat BBers als dom worden gezien. Als je dat niet bent dan ben je dat niet! Door jezelf zo te verdedigen bewijs je het alleen maar.
Ik vind absoluut niet alle BBers dom. Het tegendeel zelfs. Maar deze knaap maakt gewoon op mij een erg domme indruk.

Geweldige fysiek, atletisch , ...
Zit zeker nog toekomst in :D

Mss nog niet HUGE maar gewoon zeer nette fysiiek

Waarom zijn jullie allemaal zo opgefokt? Omdat jullie denken dat BBers als dom worden gezien. Als je dat niet bent dan ben je dat niet! Door jezelf zo te verdedigen bewijs je het alleen maar.
Ik vind absoluut niet alle BBers dom. Het tegendeel zelfs. Maar deze knaap maakt gewoon op mij een erg domme indruk.

Ok bro, no hard feelings hoor ;) Was niet opgefokt, leek me gewoon even grappig :)
Verder boeit het me niet echt of hij slim of dom is.

knappe fysiek, maar zou hem liever op dit niveau blijven zien, niet nog meer massa

t*ring die schouders man - blijvertje denk ik

man echt!!weer lul je over dingen waar je geen verstand van hebt!!
je klaagt over zijn intelligentie,en dan heb je zelf een spelfout in je signature!

man echt!!weer lul je over dingen waar je geen verstand van hebt!!
je klaagt over zijn intelligentie,en dan heb je zelf een spelfout in je signature!

2 spelfouten zelfs :p
en de zinsbouw is ook niet correct naar de Engelse norm.
niet slecht bedoeld haar, maar het komt ook niet bijster intelligent over als je iemand gaat bekritiseren op taalfouten als je signature al vol staat en dat het door iemand anders is geschreven maakt niet uit, als ik een signature overneem en ik zie een spelfout of een grammaticale fout staan haal ik ze er ook uit hoor.

vergeet ook niet dat wanneer je onder stress staat je vaak naar je woorden moet zoeken en je makkelijker verspreekt, ik zou aan de hand van een filmpje geen definitief oordeel vellen over iemand, dat is gewoon niet correct.

Terug
Naar boven