AndroidHealthClinic

Toekomstplan

straight up

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m73
Massa
84kg
Vetpercentage
6%
Beste BB's,

Ik ga hier even mijn kuurplan neer posten. Aangezien het mijn eerste keer is dat ik hgh laat meelopen, is alle feedback welkom ;)!

Week 1-10 500mg Test E pw

Week 1-10 400mg Deca pw

Week 1-4 60mg Dianabol pd

Week 10-16 Bridge 250mg Test E pw

Week 16-30 1000/750mg Test E pw

Week 16-30 400mg Tren E pw

Week 1-30 2x 250 iu HCG pw

Week 1-34 Hygetropin: Eerste maand opbouwen naar 5iu, 7dagen on.
Volgende 7maanden 5iu, 5dagen on/2dagen off.

Week 34-40 HMG 3 x 75iu pw

Week 34-40 20mg nolvadex pd

Misschien ook t4 of t3 laten meelopen ivm schildklier?

Mvg,

Straight up!

Laatst bewerkt:
Wow, hoeveel kuren heb je in het verleden gedaan?
Just curious.

Gruwelijke kuur. Ben benieuwd naar het eind resultaat.
Misch is 60mg dia wel ietsjes te hoog.

Ben ook wel benieuwd naar je kuur verleden... Waarom hgh? Wat wil je bereiken? Sta je echt op 5%? netjes hoor.

ja brow die 60mg dboll is idd overkill.
Rest ziet er lekker uit succes.

D-bol veel te hoog
Bridg op 250mg ?

Bridge en dianabol kunnen inderdaad omlaag, voorderest ziet het er erg lekker uit. Zou eerst proberen zonder schildklier trouwens.

• Topic Starter Topic Starter
Ben ook wel benieuwd naar je kuur verleden... Waarom hgh? Wat wil je bereiken? Sta je echt op 5%? netjes hoor.

Inderdaad 5% op mijn laatste meting weekje of 2 geleden.

Kcal zijn nu wel met 500kcal omhoog gegaan zit nu op 3485kcal.

Mijn kuur verleden:

heb er in totaal 5 achter de rug enkel aas.

Mijn laatste heb ik beeindigd half augustus.

Zag er zo uit:

Week 1-10 400mg Mast E pw
Week 1-10 400mg Tren E pw
Week 1-6 60 mg winstrol tabs pd
Week 10-14 150mg Test p eod
Week 10-14 150mg Mast p eod
Week 10-14 150mg Tren a eod
Week 1-15 2x 250iu HCG pw
Week 16-20 1tab Arofix + 1omega fat pd

Waarom HGH? Hmmm, waarom beginnen mensen hiermee? Betere spiergroei, aangezien aas enkel voor hypertrofie zorgt. En hgh toch wel nieuwe spiercellen aanmaakt en voor een betere vet verbranding zorgt. Wil er gewoon van geproefd hebben :p! En waarom nog langer wachten?

Nog even een vraagje, je kan hgh: subq, im, net onder de huid injeceteren? wat is nu het beste om spiermassa aan te komen? en niet enkel een betere vetverbranding? En gaat 5iu mij daarbij helpen? Het is zowiezo al een duur grapje, meer dan dit kan ik momenteel niet trekken :D!

Laatst bewerkt:
HGH subq in je buik paar centimer van je navel af. 5iu moet voldoende zijn. Zijn boeken volgeschreven over juiste protocol dus maar even kijken wat werkt voor jou. Eventueel kan je opbouwen door iets lager te beginnen en dan naar 5iu toe te werken.
Ik vind je hele kuur nogal overkill gezien stats en leeftijd, wat ga je over een paar jaar doen?
Als je perse HGH wil proberen waarom doe dan niet een lange HGH cycle met test als basis. 5iu GH ED en 500mg test die je om de 10 weken verlaagt naar 125 voor korte brigde en dan bijv 8mnd tot een jaar. Laat je al die andere rommel eruit. Pas wel op dat je niet te droog komt te staan voor lange tijd. Dat is niet gezond.

• Topic Starter Topic Starter
HGH subq in je buik paar centimer van je navel af. 5iu moet voldoende zijn. Zijn boeken volgeschreven over juiste protocol dus maar even kijken wat werkt voor jou. Eventueel kan je opbouwen door iets lager te beginnen en dan naar 5iu toe te werken.
Ik vind je hele kuur nogal overkill gezien stats en leeftijd, wat ga je over een paar jaar doen?
Als je perse HGH wil proberen waarom doe dan niet een lange HGH cycle met test als basis. 5iu GH ED en 500mg test die je om de 10 weken verlaagt naar 125 voor korte brigde en dan bijv 8mnd tot een jaar. Laat je al die andere rommel eruit. Pas wel op dat je niet te droog komt te staan voor lange tijd. Dat is niet gezond.

Jaa, heb ik ook al wel aan gedacht hoor.

Enkel Test met hgh. Maar ik ben eerder een persoon van laten we het ineens tegoei doen! Misschien beetje fouten ingesteldheid naar later toe gekeken. Maar dan denk ik weer als ik jaartje off ga volledig herstel enz.. Dat zelfs 500 mg test only weer zal aanslagen bij wijze van spreken.

Meer is niet altijd beter, neem maar aan van een ouwe opa:) Ik zie ze komen en gaan in de gym, jonge gasten veel roids en na twee jaar zijn ze weg, motivatie op en gains verdwijnen net zo snel als als ze gekomen zijn. Take your time!

Inderdaad 5% op mijn laatste meting weekje of 2 geleden.

Kcal zijn nu wel met 500kcal omhoog gegaan zit nu op 3485kcal.

Mijn kuur verleden:

heb er in totaal 5 achter de rug enkel aas.

Mijn laatste heb ik beeindigd half augustus.

Zag er zo uit:

Week 1-10 400mg Mast E pw
Week 1-10 400mg Tren E pw
Week 1-6 60 mg winstrol tabs pd
Week 10-14 150mg Test p eod
Week 10-14 150mg Mast p eod
Week 10-14 150mg Tren a eod
Week 1-15 2x 250iu HCG pw
Week 16-20 1tab Arofix + 1omega fat pd

Waarom HGH? Hmmm, waarom beginnen mensen hiermee? Betere spiergroei, aangezien aas enkel voor hypertrofie zorgt. En hgh toch wel nieuwe spiercellen aanmaakt en voor een betere vet verbranding zorgt. Wil er gewoon van geproefd hebben :p! En waarom nog langer wachten?

Nog even een vraagje, je kan hgh: subq, im, net onder de huid injeceteren? wat is nu het beste om spiermassa aan te komen? en niet enkel een betere vetverbranding? En gaat 5iu mij daarbij helpen? Het is zowiezo al een duur grapje, meer dan dit kan ik momenteel niet trekken :D!

23jr 1.75m 79 kg. 5 % je hebt al 5 kuren gedaan hoelang train je al??
ben ik nu de enige die vind dat er hier iets niet klopt qua resultaat ???

vind dit een zware kuur gezien je leeftijd en stats maar veel succes

Meer is niet altijd beter, neem maar aan van een ouwe opa:) Ik zie ze komen en gaan in de gym, jonge gasten veel roids en na twee jaar zijn ze weg, motivatie op en gains verdwijnen net zo snel als als ze gekomen zijn. Take your time!

zie de logs van animallegs (boris):D

Ga je hier een log over maken?

Die dianabol kan best op 60mg hoor.

50mg is gewoon de 'max dosering' hier op het forum.
Op buitenlandse fora zie je ook dat men orals veel hoger/langer neemt dan bij ons. (niet dat ik bedoel dat het verstandig is)

Ik heb zeker al ervaren dat een hogere dosering dianabol in mijn geval meer gains geeft.

Week 1-8 400mg Deca pw
Week 1-4 40mg Dianabol pd
week 12-15 20mg nolva pd
Week 1-10 2x 250 iu HCG pw

weel 16-19 -> 4 weken clean

Week 20-33 500mg Test E pw (14 weken)
Week 20-31 400mg Tren E pw (12 weken)
week 35-38 20mg nolva pd (4 weken)
Week 28-33 HMG 3 x 75iu pw
20-33 2x 250 iu HCG pw

Week 1-40 Hyge 5iu per dag 7/7 (evt opbouwen als je sides hebt)

Schildklierhormoon niet nodig met jouw vet%

Terug
Naar boven