M mizelle Novice Lid sinds 28 apr 2007 Berichten 10 Waardering 0 18 mei 2007 #1 Ik zoek zo een toestel waar je je kan aan optrekken maar ook dippen en buikspieroefeningen doen. Weet er iemand waar je dit ergens kan verkrijgen? Klik om meer te lezen...
Ik zoek zo een toestel waar je je kan aan optrekken maar ook dippen en buikspieroefeningen doen. Weet er iemand waar je dit ergens kan verkrijgen? Klik om meer te lezen...
C christopher psi Dutch Bodybuilder Lid sinds 7 jan 2007 Berichten 537 Waardering 0 19 mei 2007 #2 mizelle zei: Ik zoek zo een toestel waar je je kan aan optrekken maar ook dippen en buikspieroefeningen doen. Weet er iemand waar je dit ergens kan verkrijgen? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... decathlon, kijk maar eens in dat beokje dat je daar vind ... ik denk niet dat het in hun filiaal zelf staat kost iets van een 180€ dacht ik
mizelle zei: Ik zoek zo een toestel waar je je kan aan optrekken maar ook dippen en buikspieroefeningen doen. Weet er iemand waar je dit ergens kan verkrijgen? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... decathlon, kijk maar eens in dat beokje dat je daar vind ... ik denk niet dat het in hun filiaal zelf staat kost iets van een 180€ dacht ik
A Ahnuld82 Cool Novice Lid sinds 24 jan 2007 Berichten 209 Waardering 0 31 mei 2007 #3 mizelle zei: Ik zoek zo een toestel waar je je kan aan optrekken maar ook dippen en buikspieroefeningen doen. Weet er iemand waar je dit ergens kan verkrijgen? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... He, zie deze link: http://forum.dutchbodybuilding.com/f156/wil-thuis-chinnen-102089/ , daarin staat vermeld waar je zo'n ding kan kopen. Karma is wel fijn Gr
mizelle zei: Ik zoek zo een toestel waar je je kan aan optrekken maar ook dippen en buikspieroefeningen doen. Weet er iemand waar je dit ergens kan verkrijgen? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... He, zie deze link: http://forum.dutchbodybuilding.com/f156/wil-thuis-chinnen-102089/ , daarin staat vermeld waar je zo'n ding kan kopen. Karma is wel fijn Gr
Gottardi Exp Ripped Bodybuilder Lid sinds 6 jul 2006 Berichten 3.836 Waardering 2 31 mei 2007 #4 christopher psi zei: decathlon, kijk maar eens in dat beokje dat je daar vind ... ik denk niet dat het in hun filiaal zelf staat kost iets van een 180€ dacht ik Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... inderdaad, daar vind je trouwens veel bodybuildingsgerief van toestellen tot supplementen in diep en breed assortiment.
christopher psi zei: decathlon, kijk maar eens in dat beokje dat je daar vind ... ik denk niet dat het in hun filiaal zelf staat kost iets van een 180€ dacht ik Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... inderdaad, daar vind je trouwens veel bodybuildingsgerief van toestellen tot supplementen in diep en breed assortiment.
Masallah Huge Freak 10 media-items Lid sinds 22 jun 2005 Berichten 7.607 Waardering 20 31 mei 2007 #5 Check markplaats ook is, weet niet waar je uit belgie vandaan komt?!
bart82 DBB Goeroe Elite Member Lid sinds 12 mei 2003 Berichten 8.593 Waardering 13 1 jun 2007 #6 dacht dat er momenteel zo'n ding van decathlon te koop stond op marktplaats...