Fitness Seller

Top (10) films van 2006

1 Running Scared (2006) echt een block buster
2 Saw III (2006)
3 Departed, The (2006)
4 Crank (2006)
5 United 93 (2006)
6 Illusionist, The (2006) gister gezien
7 Inside Man (2006)
8 dirty sanchez wat een viespeuken
9 Jackass: Number Two (2006)
10 Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest (2006)

Zwartboek hoort op nummer 1, damn wat een goeie film was dat.

Bareback Mountain was wel de film uit 2006.

De nummer 1 moet nog komen eind december:

Rocky Balboa (Rocky VI)!:D

gisteren nog sympathy for lady vengeance gezien, het laatste deel van de wraak trilogie van chan-wook park, de trilogie waartoe ook oldboy behoort, mag zeker ook niet in het lijstje ontbreken, alhoewel hij toch niet kon tippe aan de waanzin van oldboy

gisteren nog sympathy for lady vengeance gezien, het laatste deel van de wraak trilogie van chan-wook park, de trilogie waartoe ook oldboy behoort, mag zeker ook niet in het lijstje ontbreken, alhoewel hij toch niet kon tippe aan de waanzin van oldboy

Was idd zeker een vette film.. maar wraak trilogie? Oldboy, Sympathy for mr vengeance en welke film nog meer?

je hebt hem zelf net opgenoemd :), ik had het over lady vengeance ;)

My bad :o

das uit 2005 ;), trouwens het eerste deel is het beste, vond nog beter dan oldboy

united 93, Vertel me eens waarom dit een goede film is?

Wat een k*tfilm, 1.5 uur onzin en dan 5 minuten spanning, waardeloos

ja vond em ook waardeloos haha

• Topic Starter Topic Starter
united 93, Vertel me eens waarom dit een goede film is?

Wat een k*tfilm, 1.5 uur onzin en dan 5 minuten spanning, waardeloos

Allereerst is dit wat mij betreft bij uitstek een film die men in de bioscoop moet zien.
Verder heeft de film natuurlijk een heel groot punt dat tegen hem speelt, en dat is wel dat iedereen weet hoe de film eindigt. Toch heeft de film zo'n ongekende spanning weten op te roepen, door enkel met onbekende acteurs te werken. Verder sprong de film ver boven de rest van de 9/11 films uit.

Allereerst is dit wat mij betreft bij uitstek een film die men in de bioscoop moet zien.
Verder heeft de film natuurlijk een heel groot punt dat tegen hem speelt, en dat is wel dat iedereen weet hoe de film eindigt. Toch heeft de film zo'n ongekende spanning weten op te roepen, door enkel met onbekende acteurs te werken. Verder sprong de film ver boven de rest van de 9/11 films uit.

Ik had me er gewoon heel wat van voorgesteld, raar dat je gewoon 1.5 uur zit te kijken terwijl er niks gebeurd, jammer imo.

• Topic Starter Topic Starter
Waddaya expect? Snakes on a mother****in' plane? ;) :D

Terug
Naar boven