Fitness Seller

Top 10 rijkste mensen

Ja dat vind ik ook,
maar daar valt niet veel aan te doen.......:mad:

O wacht :D

Op papier is dat natuurlijk heel leuk, maar als ze dat willen omzetten naar harde knaken blijft er in verhouding natuurlijk nog maar weinig van over.

• Topic Starter Topic Starter
Ze zijn ook allemaal hoog bejaard. #fml

Zolang die bazen personeel eerlijk betaald nee

Ik zou een voetbalclub kopen

Vraag me af of die lui netjes hun belasting betalen

Mevrouw Heineken maar 11 miljard :o

Veel respect voor Buffet en Gates die zowat al hun vermogen weggeven. Idem Bloomberg die veel geld weggeeft.

Onze samenleving gaat uit van eigen succes ipv echt samen te werken , dit resulteert in bedrijven die schandalig veel verdienen en het geld horden. Terwijl 80% van de wereld in armoede leeft , go humans.

Wat denk je van die mongolische 8miljoen euro die NL even neerlegt voor die troonwisseling. In tijden van crisis zeggen ze dan :roflol:. Gewoon elke Nl'er wat geld geven, kopen we weer meer = economie voortvarender = winwin situatie. :p

Moest ik zo rijk zijn man man man..
Ik deel alles onder de armen..
De ene helft onder de rechter, de andere helft onder de linker!

Ze hebben het eerlijk verdient, dus niks oneerlijks aan.
Zie het verband met de crisis niet zo.

Onze samenleving gaat uit van eigen succes ipv echt samen te werken , dit resulteert in bedrijven die schandalig veel verdienen en het geld horden. Terwijl 80% van de wereld in armoede leeft , go humans.

Waarom mag iemand niet vrij zijn om veel te verdienen?
Schept er nog werkgelegenheid mee ook.

Zou oneerlijk zijn als je een individu vrijheid ontneemt om zijn eigen toekomst te bepalen.

Ze hebben het eerlijk verdient, dus niks oneerlijks aan.
Zie het verband met de crisis niet zo.

Waarom mag iemand niet vrij zijn om veel te verdienen?
Schept er nog werkgelegenheid mee ook.

Zou oneerlijk zijn als je een individu vrijheid ontneemt om zijn eigen toekomst te bepalen.

Ik heb het dan ook niet over het individu maar over de mindset en monetary systeem die duidelijk alleen echt goed werkt voor de kleine minderheid. De één heeft meerdere miljarden terwijl de andere vecht voor restjes eten , dat is oneerlijk.

Ik heb het dan ook niet over het individu maar over de mindset en monetary systeem die duidelijk alleen echt goed werkt voor de kleine minderheid. De één heeft meerdere miljarden terwijl de andere vecht voor restjes eten , dat is oneerlijk.

Heb toch sterk de indruk dat je het individu met miljarden veroordeeld.
Maar het is de natuur en noodzakelijk, want mensen hebben gewoon de vrijheid nodig om gelukkig te worden.
Een overheid die gaat bepalen wat goed voor je is en het geld verdelen gaat niet werken.
Heel vervelend voor de mensen die minder geluk hebben, maar iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen geluk.

wat stel jij dan voor? communisme?

Heb toch sterk de indruk dat je het individu met miljarden veroordeeld.
Maar het is de natuur en noodzakelijk, want mensen hebben gewoon de vrijheid nodig om gelukkig te worden.
Een overheid die gaat bepalen wat goed voor je is en het geld verdelen gaat niet werken.
Heel vervelend voor de mensen die minder geluk hebben, maar iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen geluk.

Die indruk is dus fout, ik doel op het systeem dat faalt. En verantwoordelijk voor je eigen geluk? Dude , ik denk dat je echt eens naar landen moet waar er extreme armoede is zodat je dingen vanuit hun perspectief kunt bekijken.

Terug
Naar boven