Fitness Seller

Top 3 - leukste games ooit.

1. the legend of zelda: ocarina of time
2. super mario bros
3. tetris

1. Half-life
2. Mario (NES)
3. NFS

Unreal Tournament blijft toch gewoon de topper. Dat is echt een spel waarbij ik met hardkloppingen op het puntje van mijn stoel heb zitten gamen. Ja en Halo 2 multiplayer ook wel tof. 4 xboxen op elkaar aansluiten en dan met 4 tv's en 8 man gamen. Ook echt super tof.

1. Halo 1
2. Ico Mijn god wat een bijzonder spel,zonder grap dit is een van de meest aparste spellen die ik ooit in me hele leven gespeeld heb en kwa fantasie een zeeer dikke 10, deze zou eigenlijk op 1 moeten staan
3. Metal gear solid 2

gta Sa is ongetwijfeld mijn favo spel .
en duke nukem dat speelde ik vroeger veel op pc

ik heb geen top 3

The getaway black monday (ps2)
The godfather (ps2)
Mortal Kombat Deception (ps2)
Red Faction (pc)
Gun (ps2)
... Niet in volgorde

1. Battlefield 2
2. Medal of honor allied assult
3. Call of duty 2

O.o

veel gamertjes hier O.o

ik zou het zelf niet weten... Je hebt er echt tientallen... final fantasy's, cs, gta, timesplitters, socom, tetris (good old days met m'n 1kg wegende grijze gameboy) , metal gear solid, ...

ZoutZak zei:
De originele GTA was natuurlijk verreweg de meest vernieuwende, wat een eindeloos speelplezier leverde dat op. Zelfde geldt voor originele Half-Life (UT daargelaten)... Al die nieuwe games zijn gewoon kleine stapjes vooruit elke keer, IMO niet beste games titel waardig.
gta 3 is t.o.v. gta 1 en 2 echt geen klein stapje vooruit. Er kwam een complete dimensie bij. letterlijk. :)

Lauw zei:
gta 3 is t.o.v. gta 1 en 2 echt geen klein stapje vooruit. Er kwam een complete dimensie bij. letterlijk. :)
Logische reactie, maar ik bedoel natuurlijk relatief tov ontwikkeling in de gehele game industrie. Quake of UT hadden die dimensie al velen jaren eerder met succes geïntroduceerd. Maar ik geef je wel gelijk dat GTA zelf op een heel nieuw plan werd getild.

Terug
Naar boven