MuscleMeat

Tot 50% korting op veel De Tuinen producten

Vandaag ff een paar potten creatine 200gr voor 10,99 gekocht van met-rx, zijn nu nog in de aanbieding!

*topic kick*
Vandaag kreeg ik ook een folder in de bus van De Tuinen, waar ook weer een aantal supplementen met 50% korting in staan.

Het merk is 'Precision Engineered' en er staan de volgende producten van in:
Pure L-Glutamine Powder, Creatine Powder, Super Whey Protein Chocolate, Muscle & weight gainer Strawberry, Pure Soya Protein, Milk & Egg Protein Strawberry, 90% Protein Powder Vanilla en Creatine 700mg caps.

Zou het goed spul zijn, aangezien het merk mij onbekend klinkt?

Verderop in de folder staat ook nog 'MET-RX Protein Plus'.

Ik heb ook geen flauw idee. Is dit een beetje goed spul?
Anders ga ik misschien toch even kijken voor de weightgainer. Ik begreep trouwens dat de merken MET-RX en Precision Engineered in de aanbieding zijn en de EAS niet.

Ik heb per ongeluk 2 verschillende gehaald. De al besproken super whey maar ook de ultra whey. De eerste is gewoon prima maar die tweede, ultra whey isolate, is vreemd.

Het bevat slechts 58% eiwit, 100% whey isolaat dat dan weer wel, maar nu het vreemde het bevat 30,5% koolhydraten waarvan 1,8 suikers. Toch bevat het maar ongeveer 400 kcal per ons. De bron is maltodextrine maar waarom koolhydraten toevoegen als het doel van eiwit isolaat geisoleerd eiwit is? Kan ik concluderen dat dit product meer is voor vlak na de training en de super whey voor tussendoor?

Vraag 2: tot mijn verbazing zie ik vanadylsulfaat in de ingredienten staan (niet in de voedingstabel overigens) Is deze stof zo nutteloos en gevaarlijk als ik hier kan lezen:Vanadylsulfaat knijpt je bloedvaten dicht Ik dacht dat men deze ouderwetse rommel niet meer gebruikte?

Maar over de smaak van met name de superwhey chocolade ben ik prima te spreken en 15 euro is natuurlijk niks. Ik had dubbel voordeel want tot 31-12 kreeg je met minimaal 75 euro besteden een weekpas healthcity cadeau. Ik train normaal thuis maar een sportschool met perfecte sauna en groepslessen is ook wel lekker. Een paar keer spinnen doet wonderen voor mijn afvalvoornemen, hoop ik ;) Spinnen en krachttraining gaat voor mij prima samen indien ik erg op voeding let.

Verkoper vertelde me dat deze aanbieding nog wel een paar weken in januari aanblijft.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven