MuscleMeat

Tot hoeveel cal doorcutten

rogierv

Cool Novice
20 jaar lid
Waardering
0
wat is nou eigenlijk het maximal aantal calorieen dat je in de cut onder je onderhoud kunt gaan zitten. Ikzelf heb een onderhoud van 3100 en zit nu op 2000 cal, denk dat het erg ongezond is als ik nog lager ga. Iemand hier een andere mening over???

rogierv zei:
wat is nou eigenlijk het maximal aantal calorieen dat je in de cut onder je onderhoud kunt gaan zitten. Ikzelf heb een onderhoud van 3100 en zit nu op 2000 cal, denk dat het erg ongezond is als ik nog lager ga. Iemand hier een andere mening over???

denk dat je idd niet lager moet gaan...khad gelezen dat wedstrijd bb'ers vaak op zo'n 19kcals per kg lichaamsgewicht hangen bij een precontest dieet dus lager dan dat zou ik zeeeeker niet gaan als ik jou was...

pascalletjuhh zei:
denk dat je idd niet lager moet gaan...khad gelezen dat wedstrijd bb'ers vaak op zo'n 19kcals per kg lichaamsgewicht hangen bij een precontest dieet dus lager dan dat zou ik zeeeeker niet gaan als ik jou was...

Dat klopt wel ongeveer ja, voor de rest manipuleren met je EKV verhoudingen.

• Topic Starter Topic Starter
maar dan zou dat voor uitkomen op 80*19kcal = 1520 kcal toch of praat ik nou onzin???

Maar jij bent geen wedstrijd bodybuilder neem ik aan :D

Ik zou zeker niet lager gaan dan 2000. Waarom wil je eigenlijk lager? Gaat het niet snel genoeg of wat?

Wat wil je bereiken en waar sta je nu (en waar kom je vandaan).

Ik was niet van plan onder de 2250 Cal te komen (@80 kilo), dan maar wat cardio erbij. (mijn onderhoud ligt ergens tussen de 2750 en 3000 in) Laatst zelfs gestopt met cardio omdat het me te snel ging :)

momenteel cut ik in cyclussen van 3dagen (zonder cardio)

dag1 3000
dag2 2300
dag3 1500

mvg.

zit nu op 9% maar wil gewoon graag nog wat lager in vetpercentage. Was al niet van plan om lager te gaan maar wilde het gewoon ff weten. Thx voor de replies, ga wel flink wat cardio bijvoegen!!!!

• Topic Starter Topic Starter
die post van hierboven is mijn antwoord maar stond nog ingelogd op mijn vriendin der naam vandaar

Terug
Naar boven