AndroidHealthClinic

Total Muscle solution (B & F) of MegaGrow(XXL)

qwerasdf

Novice
Waardering
0
Lengte
1m77
Yo peepz,

Ik wil graag binnenkort beginnen met een Postworkout shake maar k twijel tussen Total Muscle solution (B & F) en MegaGrow(XXL)..

zijn er mensen die het beiden hebben gebruikt??
welke vinden jullie beter??

ik hoor veel positieve verhalen over Megagrow maar haast niks over Total muscle solution..

Karma;)

ik zou voor megagrow gaan
dit vanwege de ingredienten en dosering ervan

Yo peepz,

Ik wil graag binnenkort beginnen met een Postworkout shake maar k twijel tussen Total Muscle solution (B & F) en MegaGrow(XXL)..

zijn er mensen die het beiden hebben gebruikt??
welke vinden jullie beter??

ik hoor veel positieve verhalen over Megagrow maar haast niks over Total muscle solution..

Karma;)

Hallo, ik heb al een aantal potten Total Muscle Solution (TMS) gebruikt.
dit is echt topspul. Veel sneller herstel + de pump blijft veel langer.
TMS is een veelzijdig product, nog meer als alleen maar een postworkout supplement.
Kijk jij maar eens goed naar de ingrediënten van beide producten,
TMS is veel completer qua samenstelling dan megagrow.
Tel daar ook nog bij op dat B&Fshop géén verzendkosten berekend,
lijkt mij duidelijk dat een keus dan snel gemaakt is.
Zou gaan voor Total Muscle Solution van Body en fitshop

www.bodyenfitshop.nl

Body en fitshop = kwaliteit op eenzame hoogte.;)

Een fijne dag toegewenst,
Damocell

---------- Toegevoegd om 10:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:43 ----------

Megagrow indd, Total muscle solution is ook pre workout..

Total Muscle Solution is inderdaad een heel veelzijdig product.

Je kunt haast niks vinden over TMS? We hebben een zoekfunctie op dit forum. Zie bijvoorbeeld: http://forum.dutchbodybuilding.com/...olution-body-and-fit-sports-nutrition-220905/

Ik heb ze allebei gebruikt. Vind ze allebei ook goede producten en gebruik ze nog steeds allebei door af te wisselen. Je zult niet hét verschil gaan merken door MegaGrow of TMS te gebruiken, want dat haal je uit je voeding en je soort training. Toch had ik het idee dat MegaGrow me meer massa gaf, maar TMS meer schone massa of zelfs iets droger.

• Topic Starter Topic Starter
ik zou voor megagrow gaan
dit vanwege de ingredienten en dosering ervan

de ingredienten zijn toch wel haast hetzelfde.. alleen verschillende soorten creatine wordt er gebruikt

de dosering is bij de megagrow wat meer omdat je er ook meer van moet nemen MG 50 gr en TMS 30 per dosering

TMS!

completere formule
WMS ipv Dextrose..

MEGAGROWWW blijft gewoon een topper. Simpel product maar iedereen gaat er super op!

Ik vind megagrow veel te duur voor wat het doet. Vind overigens XXL een prima webshop, maar de eigen lijn van body & fitshop is vaak net wat beter geprijsd ;) Zo ook TMS: méér actieve ingredienten, en veel scherper qua prijs dan megagrow.

TMS +25.000.000!

nee even serieus, tms vind ik super zowel post als pre en gaat ook lekker lang mee die 1200 gr potten.

volgens mij heeft TS zijn keus al gemaakt,thanx voor de karma:D

TMS +25.000.000!

nee even serieus, tms vind ik super zowel post als pre en gaat ook lekker lang mee die 1200 gr potten.
hoe lang gaat een pot mee dan???

bevat tms ook dextrose voor na training om het aan te vullen en creatine???
aware me ben neit bekend met dit product

ik gebruik hem nu voor het eerst.
zit in week 2 of 3, weet het zo niet precies.

op normale creatine (mono) reageerde ik nooit.
en nu heb ik het idee alsof het herstel een stuk sneller gaat als ooit te voren..
kracht gains merk ik nog niet echt. maar daar verwacht ik ook niet zo veel van aangezien ik nu pas weer sinds een tijdje redelijk eet

edit:
heb het over TMS

Wat maakt het uit of het dextrose of WMS is, dextrose heb je toch juist nodig na je training.. Je moet gewoon een keuze maken wil je een pre workout EN post workout moet je voor TMS gaan, wil je alleen een post workout kan je beter voor Mega Grow gaan.

dank U wel!

voor al de comments. Ik ga dus eerst voor de TMS kijken of dat me bevalt, aangezien jullie positive dingen over zeggen. Ik heb em morgen binnen

karma gegeven ;)

Ik zal hier nog posten na ongeveer 1 week gebruik.

uhm bij 5 x per week trainen gaat ie zon 1,5 tot 2 maanden mee vind ik best lang.

---------- Toegevoegd om 21:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:51 ----------

bevat ook waxy maize starch en creatine ethyl en tri malate verder zit er van l-leucine tot taurine tot eaa's /bcaa's tot citruline en weer terug een hele was lijst teveel om op te noemen in.

uhm bij 5 x per week trainen gaat ie zon 1,5 tot 2 maanden mee vind ik best lang.

---------- Toegevoegd om 21:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:51 ----------

bevat ook waxy maize starch en creatine ethyl en tri malate verder zit er van l-leucine tot taurine tot eaa's /bcaa's tot citruline en weer terug een hele was lijst teveel om op te noemen in.

hoe kan dat dan??

TMS 1200 gr
1 dosering is 30 gr
per dag 2 doseringen dus 60 gr
5x60gr=300gr

dat zijn dan 4 weken toch.. trouwens moet je TMS ook bij rustdagen nemen??

Terug
Naar boven