Fitness Seller

total muscle solution

ouri

Advanced Bodybuilder
Waardering
3
Lengte
1m76
hallo ik heb dit supplement aangekocht om eens te zien of het goed werkt , maar moet je de hoeveelheid dat op de pot staat geschreven aanhouden ? je zou 2 scoops (30g ) voor en 2 erna moeten nemen op trainingsdagen en op niet trainingsdagen 1 dosering smorgens . In dit geval zal de pot snel op zijn natuurlijk !

groetjes

Voor een maximaal resultaat wel. Voor je training krijg je uit de TMS de stimulaten binnen die je nodig hebt, je kan hierdoor lekkerder trainen en presteren. Ondertussen werk je ook al aan spierherstel. Na je training is je lichaam alsware 'op', in de TMS zitten ook stoffen waarbij je je energie, amino's en creatines weer terug in het bloed brengt en dus beter kan herstellen. Op rustdagen is het van belang dat je je creatines binnenkrijgt om het creatineniveau in je lichaam hoog te houden, anders daalt ie weer...

Je zou beter de Magnificent en bijv. creapure creatine erbij bestellen. Dan kun je op je rustdagen de creatine nemen (goed en goedkoop los in een potje om je creatine spiegel op pijl te houden) en Magnificent na je training. Die TMS en Magnificent kan je als 'Super-Duo" bestellen. Dan is het prijstechnisch wel een product waar je langer dan een maand mee kan. Zo is inderdaad, zoals je zelf aangeeft, de TMS zomaar op.

Ik heb zelf ook een keer TMS gebruikt, de kracht van TMS ligt vooral bij de post-workout dus ik gebruikte hem altijd na het trainen ( 2 scoops ). En op rustdagen hoef je geen creatine extra te nemen aangezien je ook niks extra's verbruikt. je zou voor het trainen indd wel een pre-workout kunnen nemen zoals bijv. magnificent.

Ik heb zelf ook een keer TMS gebruikt, de kracht van TMS ligt vooral bij de post-workout dus ik gebruikte hem altijd na het trainen ( 2 scoops ). En op rustdagen hoef je geen creatine extra te nemen aangezien je ook niks extra's verbruikt. je zou voor het trainen indd wel een pre-workout kunnen nemen zoals bijv. magnificent.

??????

Jij begrijpt het nog niet erg geloof ik.

hallo ik heb dit supplement aangekocht om eens te zien of het goed werkt , maar moet je de hoeveelheid dat op de pot staat geschreven aanhouden ? je zou 2 scoops (30g ) voor en 2 erna moeten nemen op trainingsdagen en op niet trainingsdagen 1 dosering smorgens . In dit geval zal de pot snel op zijn natuurlijk !

groetjes

Dat is natuurlijk een richtlijn, maar is wel optimaal voor spieropbouw en het tegen gaan van spierafbraak. :)

Je kan bijvoorbeeld ook alleen 2 scoops voor de training nemen en na de training Magnificent. :)

We hebben ook een hele populaire combi met Magnificent en Total Muscle Solution samen. Superduo! De 2 beste supplementen samen voor een superprijs!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

-Leon

Nog steeds props voor de namen die bodyenfitshop bedenkt! :D "Magnificent", en "Result!" zijn daarbij kreten die altijd in het oor springen haha :D

Laatst bewerkt:
Ik heb een vraagje over TMS... Het bevat zowel creatine als arginine en AKG. Is het dus een complete vervanging voor een creatine en een losse arginine/akg zoals NO Explode? Want de creatine die er in zit is ethyl ester ipv monohydraat, is dat dan anders? Er zit namelijk maar 1,5GR per 2 scoops (1 serving) in, terwijl je normaal wel 5GR creatine kunt nemen. En over de arginine-AKG is de info van TMS ook niet heel duidelijk aangezien er wel arginine in zit (arginine ethyl ester?) maar er staat ook L-Glutamine AKG ipv gewoon alpha-ketoglutarate... En hoeveel dan precies vraag ik me af?

Nu combineer ik het namelijk nog met een dosering no explode voor de training, maar ik heb zo mijn twijfels of dit niet een te hoge dosering geeft dan. En ik zit eraan te denken om de dosering creatine van TMS aan te vullen met creapure, maar geen idee hoe veel dan en hoe vaak.

Ik zie een beetje door de bomen het bos niet meer?

Ik heb een vraagje over TMS... Het bevat zowel creatine als arginine en AKG. Is het dus een complete vervanging voor een creatine en een losse arginine/akg zoals NO Explode? Want de creatine die er in zit is ethyl ester ipv monohydraat, is dat dan anders? Er zit namelijk maar 1,5GR per 2 scoops (1 serving) in, terwijl je normaal wel 5GR creatine kunt nemen. En over de arginine-AKG is de info van TMS ook niet heel duidelijk aangezien er wel arginine in zit (arginine ethyl ester?) maar er staat ook L-Glutamine AKG ipv gewoon alpha-ketoglutarate... En hoeveel dan precies vraag ik me af?

Nu combineer ik het namelijk nog met een dosering no explode voor de training, maar ik heb zo mijn twijfels of dit niet een te hoge dosering geeft dan. En ik zit eraan te denken om de dosering creatine van TMS aan te vullen met creapure, maar geen idee hoe veel dan en hoe vaak.

Ik zie een beetje door de bomen het bos niet meer?

Je kan beter de NoXplode vervangen met de TMS. Creatine Ethyl Ester houd minder vocht vast en hoeft minder hoog gedoseerd te worden. :) De overige dosering zal ik even navragen voor je. :)

-Leon

Je kan beter de NoXplode vervangen met de TMS. Creatine Ethyl Ester houd minder vocht vast en hoeft minder hoog gedoseerd te worden. :) De overige dosering zal ik even navragen voor je. :)

-Leon
OK. Beide producten doen dus in feite in grote lijnen hetzelfde. Dan maak ik eerst m'n No Explode wel ff op en dan ga ik over op de TMS. Niet stacken dus ;)

Wel lastig overigens qua combinaties van supps want ik train altijd 's ochtends heel vroeg vanwege m'n werk (ben om 6:30 bij de sportschool). Aangezien je NO boosters op de nuchtere maag moet nemen en daarna een uur geen eiwitten mag moet ik dus óf heel vroeg opstaan óf zonder ontbijt gaan trainen. Beide niet echt een optie... Of ik moet ontbijten met puur koolhydraten natuurlijk ipv eiwitten.

"We hebben ook een hele populaire combi met Magnificent en Total Muscle Solution samen. Superduo! De 2 beste supplementen samen voor een superprijs!

Wilde dit net gaan bestellen, zie ik dat total muscle solution NR1 is geworden??
Hoe zit dat..???

Als je NR. 1 gaat bestellen, niet de fresh watermelon smaak! Ben erg tevreden over de ingredienten, maar het is verder niet te zuipen... Dus zou dan voor één van de andere gaan!

Mocht het wijzigen tijdens de bestelprocedure, toppie bedankt!

Terug
Naar boven