MuscleMeat

trainen als een beest

Inderdaad ja meer eten, niet VRETEN of heet je Lee Priest. Ok jij kan je vocht in de perken houden misschien, maar er zijn er genoeg die dat niet kunnen!
maar ik veroordeel kuren niet, maar wel hoe de meeste het doen! Nogmaals ik verkondig mijn eigen mening en ervaringen ik beroep me niet op wetenschappelijke teksten. Maar ben door schade en schande wijzer geworden. Geloof mij nou maar dat 99% denkt aan grotere biceps, schouders etc. wanneer die kuurt en niet aan zijn gezondheid, maar ze durven er alleen niet voor uit te komen. Test jij al je spullen??

Is wel ff zo makkelijk hé.
maar wat is je statement, dat 99% niet aan hun gezondheid denkt? Ik neem aan dat je vaak op dit forum zit en ik lees toch regelmatig over mensen die leverbeschermers nemen, bloed laten testen. Sowieso het feit dat men injects verkiest boven orals is omdat dit beter is voor de lever.
Maar de mensen buiten het forum niet, maar op wie doel je dan, van die d-boll only figuren? hadden we onlangs nog een leuke thread op, ´spaanse dboll toeristen´ oid heette het. Maar jij beweert toch dat dit arnold ook groot had gemaakt?

• Topic Starter Topic Starter
Nee, maar het gaat om het moment. op het moment dat je gaat kuren denk jj niet goh wat ben ik gezond bezig of wel? Waarom ga je kuren, omdat je er zo'n mooie huid van krijgt? nee toch, gaat om de...spieren.
Maar precies die d-boll toeristen dat is dus een perfect vorbeeld hoe het niet moet! Kuren uitgaan zuipen zeer slechte combi!
Maar Arnold zat aan d-boll en zo zie je dus dat een ieder anders reageert op steroiden! Later is hij wel andere dingen gaan gbruiken, maar dat terzijde. Buiten dat Arnold is een genetisch wonder, zo'n iemand zie je 1 keer in de 100 jaar net een zonsverduistering!

zucht, wat wil je nou precies bewijzen ?

Nou..niks en jij?

right, maar ik denk dat je hier ff een foutje maakt. Degenen op dit board die kuren doen dit idd om de spieren, niet om hun huid of wat dan ook. Maar ze proberen hun gezondheid zoveel mogelijk te sparen dmv een goede nakuur en de eerder genoemde beschermers en testen. Er komen hier zo nu en dan wel van die -laten we ze dboll toeristen noemen- gasten, maar die worden snel omgekat tot serieuze bb-ers die óf eerst nog het uiterste uit het naturel zijn halen, óf een fatsoenlijke -lees inject- kuur samenstellen.
Gezondheid is een relatief begrip, maar ik ben er zeker van dat het board, net als jij, gezondheid vooropstelt. Daarom praat men ook vol afschuw over de dbtoerists. Maar ok laten we arnold erbuiten laten, hij is idd een genetisch wonder en totaal niet representatief voor de ´gewone´ bber.
Maar wat ik me afvraag, is waarom je er zo´n punt van maakt dat kuren je gezondheid aantast. Dit is een bij iedereen bekend gegeven en men neemt het ook in overweging bij het besliut om te gaan kuren of niet. En tuurlijk kuur je om je spieren, dit is een afweging die je maakt. Zo weinig mogelijk gezondheidsverlies, zo veel mogelijk spieren. Met een gebrek aan kennis zal juist het omgekeerde het effect zijn, vandaar dit board.

En nog iets, je moet vaak lachen om de kuren die mensen hier soms voorstellen. Kun je hier wat duidelijker in zijn, of wil je zeggen dat je iedereen een dboll only aanraadt?

Volgens mij praten we langs elkaar heen en ik merk dat anderen zich hier ook aan gaan storen. We hebben dus een verschil van opvatting. Even inhaken op je laatste opmerking, misschien is lachen niet correct van mij, maar mijn punt is dat ik mensen op minder veel groter heb zien worden! Maar misschien hadden die meer aanleg dan een aantal mensen hier op het board. Ik raad helemaal niks aan, dat kan ik niet, omdat nogmaals iedereen anders reageert op bepaalde stoffen en degene die dat wel kan, ik houd me aanbevoelen! Maar het punt bij die dboll toeristen was niet zo zeer hun gezondheid, maar meer hun voorkomen toch? Opgeblazen vocht kikkers! Maar laten we het hier bij houden, maar ben altijd in voor een goede discussie, hoeft het niet met elkaar eens te zijn!

Nou hier wil ik ook wel even op reageren. Ik snap johans punt wel en een beetje gelijk heeftie misschien ook wel. Er word te weinig gekeken naar hoe je reageert. Als je je eerste kuurtje neemt met EQ test en dbol weet je niet op welke je nu goed of minder goed reageerde. Daar komt nog bij dat je 2e kuur of weer diezelfde stack moet zijn of zelfs nog meer. Als je nou met test only begint misschien met wat dbol dan kun je zien hoie je reageert + je kunt zien of je voeding wel goed is aangepast aan je kuur. Misschien ligt het ook aan de mentaliteit van tegenwoordig net als wat DBC altijd aangeeft en dit zie je vaker bij mesne n die "wat ouder zijn" (sorry mannen) Ze hebben ook meer ervaring en ik heb zelf al gemerkt dat hoe ouder je word hoe wijzer je word. Dus we kunnen van deze mensnen best eens wat aannemen en als men zegt meer is niet altijd beter (zeker niet op de leeftijd dat mesnen beginnen te kure) dan geloof ik dat graag. Ik wil mezelf niet als voorbeeld noemen want kwas 19 bij mijn eerste kuur maar wist wel wat ik deed en weet nu hoe ik op bijv test reageer. Ik weet ook dat mijn 2e kuur niet meer hoeft te zijn dan mijn eerste kuur omdat k gewoon een DIK jaar gewacht heb met mijn nieuwe kuur. Enerzijds omdat gels een gebrek was maar anderszijds omdat ik nog jong ben en ik denk dat mijn lichaam het niet fijn vind als hij 2 opkikkers per jaar krijgt. Wat ik bedoel te zeggen is dat we misschien iets voorzichtiger met AS moeten omspringen en dat meer is beter zowieso van onsd af moeten zetten. Kwil niet zeggen dat dat op dit board veel gebeurt integendeel dit board stuurt mensen zeer goed. Tis inderdaad dat de meesten die hier komen met een vraag voor oral only OF naturel verder gaan OF een inject kuur nemen. Ik denk alleen dat we dan geen deca eq EN test moeten aanraden maar alleen TEST op bijv 500 mg per week zodat ze EN weten hoe ze reageren EN ongeveer hetzelfde effect asl die dbol hebben wat gains betreft misschien zelf beter.

Wil nog een ding zeggen en misschien is het ook wel treffend over datgene wat ik hier voorafgaand heb gemeld. Een paar jaar denk zo'n 8 jaar geleden sprak ik een voormalig nederlands bodybuilding kampioen. Mijn eerste vraag was, je raadt het waarschijnlijk al, wat moet ik kuren. Zijn antwoord, uuhh, dat weet ik niet. IK zeg dat weet ik niet?! Ja dat weet ik niet, daar moet je zelf achter komen.
Ik bedoel hier niks mee vond het wel een aardige anekdote. Nogmaals probeer hier niks mee te bewijzen!

Zijn standpunt is in mijn ogen dus duidelijk. Neem niet zomaar een bread & butter kuur over want ze 'normaal'' zijn ze niet. Lees eerst zelf een hoopp erover dat je de kenmerken van elke AS kent en maak dan zelf een beslissing wat met jou doelen overeenkomt. Werkt het niet spring dan niet naar de dubbele dosis maar kijk ofd je voeing (de basis) goed zit. Zit die goed probeer dan een andere AS waar je misschien wel goed op regaeert en gebruik deze dan optimaal. tis niet zo dat je in 2 jaar groot moet zijn maak daar 20 van en je hebt er langer plezier van.

THNX Karperblues!

Laatst bewerkt:
ga nou eerst dit hele board doorspitten !

dan weet je ons standpunt en hoef je je niet zo druk te maken,
we weten hier wel wat goed en slecht is

inderdaad. hij maakt een stelling waar iedereen het mee eens is. er bestaat feitelijk geen eens een discussie, wat dat betreft zou het wel dicht kunnen.

Blij dat we daarover eens zijn. :)

Johan, ik zie wel dat je de nodige kennis hebt,
maar je moet begrijpen dat wij op dit board ook al heel wat weten.
De meesten van ons zijn het erover eens dat je met
spuiten meer bereikt dan met orale inname,
maar dat sluit niet uit dat je met spuiten meer bereikt.
Als jij oraal een hogere dosis in neemt reageer je er natuurlijk beter op
dan dat je een lage dosis testosterone in je kont spuit,
maar omdat oraal zo slecht is voor je lever zou ik bijv. liever spuiten.
Iedereen weet dat het allebij slecht is, maar we proberen
er gewoon het beste van te maken.
Ik bedoel, waarom zou je je gezondheid nog meer verkloten als
het ook veiliger kan ?
En natuurlijk moet je voeding,rust en training goed zijn voordat je eraan begint !

Da's mijn mening, jouw mening is anders, heb ik respect voor ;)
Maar zeg mensen niet wat te doen en zeg niet dat wij hier zomaar
wat aan lopen te vreten, kijk maar eens in "Voeding".

Maar dat terzijde, we hebben niks tegen je, dus wees welkom,
spreek je mening uit, maar respecteer die van anderen :thumbs:

sorry van dat "tjappies van het bord houden" zinnetje,
ben nogal snel pissed off :P (nee geen roid rage hehe)

had ik niet moeten zeggen

Terug
Naar boven