AndroidHealthClinic

Trainen op zondagvoormiddag

sasha

Novice
Waardering
0
Ik train enkel maar 's avonds. Gaan jullie ook enkel maar 's avonds of zijn er die ook op zondagvoormiddag naar de gym trekken? :lifter:

Op zondagvoormiddag trek ik ergens anders.

Tijdens de week altijd 's avonds. Maar zondag ga ik in de late voormiddag. Dan zit de gym vol oudjes die wat cardio doen en zijn alle gewichten vrij (de jongere mensen die met losse gewichten trainen komen pas na de middag uit hun bed). Zondag train ik benen, dus das wel leuk om dan voluit te kunnen gaan, zonder al die kerels die naar je kont staan te kijken als je squat :o

ik ga alleen op de zondagvoormiddag als ik een training heb gemist en soms voor buik kuiten en cardio maar dan ook als ik die heb gemist

Zondag train ik benen, dus das wel leuk om dan voluit te kunnen gaan, zonder al die kerels die naar je kont staan te kijken als je squat :o
En daar hou jij ni van é :)

OT:
In de week, s'avonds na het werk.
In het weekend, meestal zaterdagvoormiddag.
Enkel indien het zaterdagvoormiddag niet doorgaat ga ik zondagvoormiddag.

tis hier op zondag ni open dus :(
train meestal s'avonds, heb ik het gevoel van meer energie te hebben

Wat een luxe ... een gym die open is op de zondag ... hier in de regio kun je alleen zaterdag ochtends vroeg nog terecht en voor de rest is het dicht..

hier is het elke dag open... van 7 tot 24 en in het weekend tot 18... maar ik train dan ook in een k*t healt city! RUilen?

op de middag, lekker rustig

Zaterdag en zondag lekker 's middags trainen in alle rust.

Nee, niet echt. M'n kont is echt gigantisch als ik squat :o Echt geen mooi zicht. Bovendien is kijken naar mijn kont voorbehouden voor mijn vriend:D

Ik wil je vriend wel zijn :p

On-topic: ik ga regelmatig in de voormiddag trainen, maar niet op zondag voormiddag. Tenzij af en toe wat cardio

Zaterdag of zondag voormiddag .. idd rustiger en dan nog de ganse dag voor je

was mijn gym maar open op zondag :mad:

Zaterdag of zondag voormiddag .. idd rustiger en dan nog de ganse dag voor je

Inderdaad. Maar als ik tijdens de week tijd heb om overdag te trainen, ga ik toch 's avonds. Anders ben ik de hele dag kapot. Op zondag is dat niet zo erg, maar tijdens de week moet ik nog kunnen functioneren.:D

ik train de ene week s'morgens en de andere smiddags of s'avonds, omdat ik in ploeg werk. de zaterdag en zondag voormiddag is mijn gym open en dan train ik weleens als ik een dag heb gemist in de week door afspraken enz of wel voor een zonnebankje

Ik ga elke zondagvoormiddag naar de gym, benendag!

Zondagochtend zijn de beentjes aan de beurt.

Terug
Naar boven