XXL Nutrition

training en kuren???

Croupier

Cool Novice
Waardering
0
Hey fellas,ik heb een vraag.
ik ben nu aan het kuren en het gaat goed,6 kg in 6 weken met dianabol,deca en testoviron.
Maar ik ben een echte ecto,dus wat ik ook gebruik,ik heb nooit last van vet of vocht,de strepen en aders blijven er gelukkig op staan.
Nadeel is wel dat ik vrij moeilijk aan kom.Meestal hou ik de trainingen ook kort en zwaar.
Zou ik tijdens de kuur ook zo moeten trainen?nu train ik alle spiergroepen in 3 dagen 1 dag rust en weer 3 dagen trainen,dus alle groepen 2x in de week.
Zouden mijn resultaten volgens jullie beter zijn als ik in combinatie met de voeding en kuur,de spiergroepn 1 x per week zou pakken heel zwaar,maar dan elke dag 1 spiergroep?

Ik vraag dit omdat ik alles probeer te weten te komen om echt zo goed mogelijk te groeien met de middelen die er zijn.ik ben een ecto van 1.88 die begon als een slungel van 60 kg,naar 88 kg nu.dus ben wel droog,maar wil graag weten wat de beste manier is om te trainen tijdens de kuur voor mijn lichaamsbouw.

vast bedankt!!

zou als ik zo'n snelle verbranding had, minder trainen.
een keer een spiergroep per 6 dagen pakken lijkt me ook genoeg, anders verbrand je zoveel.
overweeg eens om vetzuren aan je dieet toe te voegen. geven veel calorieen per gram
gr d

Croupier zei:
ik ben nu aan het kuren en het gaat goed,6 kg in 6 weken met dianabol,deca en testoviron.
Maar ik ben een echte ecto,dus wat ik ook gebruik,ik heb nooit last van vet of vocht,de strepen en aders blijven er gelukkig op staan.
Nadeel is wel dat ik vrij moeilijk aan kom.Meestal hou ik de trainingen ook kort en zwaar.
Zou ik tijdens de kuur ook zo moeten trainen?nu train ik alle spiergroepen in 3 dagen 1 dag rust en weer 3 dagen trainen,dus alle groepen 2x in de week.
Zouden mijn resultaten volgens jullie beter zijn als ik in combinatie met de voeding en kuur,de spiergroepn 1 x per week zou pakken heel zwaar,maar dan elke dag 1 spiergroep?

Ik vraag dit omdat ik alles probeer te weten te komen om echt zo goed mogelijk te groeien met de middelen die er zijn.ik ben een ecto van 1.88 die begon als een slungel van 60 kg,naar 88 kg nu.dus ben wel droog,maar wil graag weten wat de beste manier is om te trainen tijdens de kuur voor mijn lichaamsbouw.

vast bedankt!!

Je zou bij je huisarts langs kunnen gaan en vragen om schildkliervertragers. Een vriend van me heeft het voorgeschreven gekregen, mss de moeite waard om het te proberen.

ik zal toch de spiergroep 2 keer per week pakken maar doe wel variatie in je training dat lijk mij veel verstrandiger en ik ga vanuit dat je wel genoeg eet. succes

gr warrior :D

Croupier zei:

vast bedankt!!

beste croupier,

Doel zoals vele jongens is groter worden,mijn ervaring tijdens de kuren is de trainingen kort, maar zwaar jij geeft aan dit ook te doen.
Ben jij bekend met de trainingen van Dorian Yates.
Keep it simple.Veel basisoefeningen,per oefening 3 setjes,waarvan de 1e twee warming up en de derde zwaar.
Nou zal je natuurlijk einde van de training niet de pomp hebben die je normaal zou voelen ,maar je zou het een week moeten proberen.
Ik ga tijdens mijn bulkfase er goed op vooruit.

Succes ermee

Suat zei:
Je zou bij je huisarts langs kunnen gaan en vragen om schildkliervertragers. Een vriend van me heeft het voorgeschreven gekregen, mss de moeite waard om het te proberen.

weet niet hoor, maar lijkt me niet verstandig tijdens een kuur.( zul je ook wel niet bedoelen)
ik heb zelf ook een schildklier die te snel is, heb op medisch advies er pillen voor geslikt en ben er weer heel snel mee gestopt ( deprie en overal uitslag)
zal ook wel per persoon verschillen.

Schildkliervertragers is je reinste rotzooi, vooral mind****ers.
Accepteer je ecto-zijn en werk eraan middels training, voeding en AAS misschien, net zoals mensen aan hun voeding werken die makkelijk aankomen zoals ik en snel last hebben van een buik.
Je komt er heus wel! :thumbs:

DBC01 zei:
Schildkliervertragers is je reinste rotzooi, vooral mind****ers.
Accepteer je ecto-zijn en werk eraan middels training, voeding en AAS misschien, net zoals mensen aan hun voeding werken die makkelijk aankomen zoals ik en snel last hebben van een buik.
Je komt er heus wel! :thumbs:

Je ziet er niet echt buikerig uit in ieder geval als ik aan mag nemen dat jij dat bent op je avatar.
Zker weten netjes gedaan dan :thumbs:

Heb van mijzelf ook snel een buik als ik niet op mijn voeding let maar zal nog lang duren eer ik zo droog ben :)

Ach kijk, met een halve liter Tren en wat Winstrol kom je een heel end hoor :D

als je al 28 harde kilo's bent aangekomen
doe je het toch toch gewoon goed
wou dat ik ze al had!!!!!!!!!!!!!!!!!

Terug
Naar boven