XXL Nutrition

Trainingen in Haarlemmermeersebos Hoofddorp

Modlischka

Cool Novice
Waardering
7
Lengte
1m54
Massa
54kg
Hoi Allemaal,

Is er iemand van Hoofddorp hier, die mee wil oen aan de trainingen in Haarlemmermeersebos in Hoofddorp/Overbos?
Wij hebben hier een hardloop plek, waar kan je ook goed street workouts doen.

Tot nu toe ben ik meestal die enige daar aan het workouten ( bestaan zo'n woord eigenlijk?:) is.
Hardlopers zie ik daar vaker.

Ik hoor het van jullie, hopelijk see u soon:)

Te ver uit mijn buurt:)

wil je best achtervolgen door het bos hoor :eyebrow:

• Topic Starter Topic Starter
Dan ga je pas echt hard lopen :D

Precies:)

---------- Toegevoegd om 18:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:57 ----------

Hahaha Specialpaint heeft ervaring met die Polen, he?:)

modlischka wanneer ga je een keer .. bigos .. voor mij maken???? :eating:

kom ik een keer trainen met jou:lifter:

EDIT; niet gezien dat het vrouwensectie was. Ik zag opeens van hier woon ik en vroeg me af wie nog meer los van dat het perse een vrouw moet zijn. Wie sport er nog meer in mijn buurt. Laat me vraag dus ook maar gewoon staan.

Even een bump; wie woont er hier in de buurt en sport in die omgeving van Overbos, Floriande en het Haarlemmermeerse bos? Ik bedoel het cardio deel buiten.....Het wordt weer voorjaar en tot nu toe loop ik alleen.

Ik begin weer na een tijd niet hardlopen, ik doe nu 5-7km max. Ben wel benieuwd wie er bij me in de buurt woont.....

Laatst bewerkt:
Ik woon in Weteringbrug en werk in Nieuw Vennep, weet toevallig dat er wel bootcamp-en worden gedaan, net als bij de plas in Hoofddorp.
Ben net begonnen met hardlopen op te pakken, wellicht als ik wat meer in conditie ben ;)

Terug
Naar boven