MuscleMeat

Trainingsfrequentie tijdens kuur

Jezus, moet je nou echt om elke vraag een nieuw topic openen...
Gewoon net zoals normaal, niets meer, niets minder.
Tenzij je normaal gesproken 7 dagen per week traint, je pusht jezelf wel verder dus langer herstel ondanks de roids IMO.

Gewoon zorgen dat je genoeg rust hebt dan is er niks aan te hand. Zodra je gaat kuren moet je deze beginnersshit allang onder de knie hebben dus hoop dat je nu in het eerste stadium van je voorbereiding verkeert.

:trollface:

• Like
Waarderingen: mat
Hier zijn al genoeg topics over te vinden.

VOOR IEDEREEN DIE VRAGEN HEEFT :
2 mogelijkheden : - search functie van het forum gebruiken
of zoals ik het doe - google met trefwoorden en zet daar dutchbody achter (vb: voeding tijdens kuur dutchbody)

Moeilijk he ?

Hier zijn al genoeg topics over te vinden.

VOOR IEDEREEN DIE VRAGEN HEEFT :
2 mogelijkheden : - search functie van het forum gebruiken
of zoals ik het doe - google met trefwoorden en zet daar dutchbody achter (vb: voeding tijdens kuur dutchbody)

Moeilijk he ?

ja heel moeilijk

Jezus, wat een gebash weer hierzo.
Simpele vraag, simpel antwoord; toch?

Mijn antwoord: Ja.

Herstelperiode is korter op Aas en dus hoef je niet per se "de officieuze regel" in gedachte te houden dat je min. 1 dag tussen dient te laten voor je dezelfde spriegroep weer traint. Heb geen wetenschappelijk onderzoek hiervoor klaarliggen ofzo, maar is mijn gevoel.

Grtz en suc6,

Jezus, wat een gebash weer hierzo.
Simpele vraag, simpel antwoord; toch?

Mijn antwoord: Ja.

Herstelperiode is korter op Aas en dus hoef je niet per se "de officieuze regel" in gedachte te houden dat je min. 1 dag tussen dient te laten voor je dezelfde spriegroep weer traint. Heb geen wetenschappelijk onderzoek hiervoor klaarliggen ofzo, maar is mijn gevoel.

Grtz en suc6,

Is niet helemaal waar. Geloof dat Big Cat of getxxl recentelijk wat onderzoeken hierover heeft aangehaald. Die gingen over volume in de training vs frequentie van de training. Geloof uit mijn hoofd dat het idee is dat je harder moet trainen maar dat door je aas gebruik de proteine assimilatie langer aanhoudt dus dat je om die reden beter 1x week een spiergroep helemaal kan uitputten ipv 3x per week een 'normale' training te doen.

Is niet helemaal waar. Geloof dat Big Cat of getxxl recentelijk wat onderzoeken hierover heeft aangehaald. Die gingen over volume in de training vs frequentie van de training. Geloof uit mijn hoofd dat het idee is dat je harder moet trainen maar dat door je aas gebruik de proteine assimilatie langer aanhoudt dus dat je om die reden beter 1x week een spiergroep helemaal kan uitputten ipv 3x per week een 'normale' training te doen.

Linkjes naar die onderzoeken?

Ik heb geen bewijs dat de eiwitsynthese response op resistance exercise anders is qua tijdsspanne met AAS t.o.v. zonder.

Terug
Naar boven