XXL Nutrition

Trainingsmethode

trainingsday

Novice
Waardering
0
Mijn lichaam is erg raar gebouwd op vlak van spieren. Ik heb heel gespierde armen en ook een gespierde buik. Die buik vind ik niet zo mooi --> kijk maar op de foto. Ik wil dat alles in proporties is. Welk trainingsmethodes moet ik aannemen om dat te veranderen?
Ik zou dus meer borstspieren willen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat je wil moet je trainen en wat je niet wil dat train je met mate of zo min mogelijk.
Je foto doet het bij mij trouwens niet.

jawel tuurlijk doet ie het ik zie een kikker met Huge guns;)

• Topic Starter Topic Starter
hoe train ik het best mijn borstspieren?

hoe lang train je al?
hoe train je?
wat zijn je stats?
wat zijn je krachtstats?

als je wilt dat alles in proportie is zal je heel je lichaam moeten trainen. lees de stickies op dit forum eens, staat genoeg informatie in hoe je moet trainen en met welke oefeningen

Ik heb nooit echt systematisch getraint maar heb wel redelijk wat spieren. Nu wil ik een systeem zoeken maar heb het lastig om één te vinden

Bij mij doet de pic het wel.. Maar wtf heb jij met je buik?:eek: Ziet er heel erg raar uit.

dat heet dus de scheiding van je abs, is genetisch bepaald, heb ik ook heel erg als ik men abs aanspan zonder er echt op te letten, ziet er beetje vaag uit

dat heet dus de scheiding van je abs, is genetisch bepaald, heb ik ook heel erg als ik men abs aanspan zonder er echt op te letten, ziet er beetje vaag uit

Oh oke. Heftige scheiding dan;) Nog nooit gezien. Jah inderdaad, ik schrok me dood. Misschien van een operatie ofzo, dacht ik.

kan ook wel maar lijkt me niet, anders had de TS het wel aangegeven.

Welja want vroeger had ik dat dus niet echt, maar na wat trainen...
Mijn buikspieren zijn niet overdreven gespierd maar ik ben toch bij de betere. Ik zou dat minder willen laten opvallen door mijn borstspieren te trainen. Ik ga nu oefeningen doen daarvoor. Het enige embetante is dat ik blijf steken op 70 kg en ik wil zwaarder worden dus. (ik ben 1m80) iemand een idee hoe ik dat het best kan doen? Ik eet al een jaar gezond en veel, maar heb nooit echte voedingsmethoden geprobeerd... Kan iemand me helpen?

Heel simpel: goede gym zoeken, goed schema zoeken hier op het forum, met een goed schema bedoel ik een schema waarbij je ALLES traint, want je kan wel niet veel zien op je foto, maar ik kan zo al afleiden dat het zeker nodig is om ALLES te trainen.

Terug
Naar boven