Fitness Seller

traint tijdje vraagt af of die het goed doet

In elke rubriek van dit forum staan bovenaan een aantal zogenoemde stickies. Die zou ik eerst eens goed lezen. Als je die opvolgd ben je al een aardig eindje op weg denk ik

ik loop nu stage van 9 tot 6... :

8uur 2 broodjes: kaas + ketchup en hagelslag/sandwitch bread.

10:15: 2 broodjes: kaas + ketchup/bebogeen/pindakaas/choco hagelslag.
fruit (appel/banaan/peer/meloentje ? :P)

14:00 : 4 broodjes bovenstaande.... soms afwisseling met bapao brood. en nog es fruit.

18:00 : nederlandse pot: aardappelen+groenten+vlees (met ketchup ! :D )

dan rond 19:30 fitnessen...

dan meestal rond 23:00 krijg ik weer honger dan vreet ik brinta.

ongeveer dat... soms 1x in de week zakkie chips. en weekend 4-8 biertjes.

oke je houd dus van ketchup;)

tussen 14:00 en 18:00 een te groot gat waar je niks eet.

dat is na je training ook zo.. en zoals ze al zeiden, brinta weg laten om 23:00 en eet magere kwark.

Zijn koolhydraten ook niet nodig om eiwitten op te nemen ik eet iig voor ik ga slapen meestal Grote kom havermout en kwartier later 500ml kwark

• Topic Starter Topic Starter
oke je houd dus van ketchup;)

tussen 14:00 en 18:00 een te groot gat waar je niks eet.

dat is na je training ook zo.. en zoals ze al zeiden, brinta weg laten om 23:00 en eet magere kwark.

ja man ketchup, kleur van bloed en heeft geweldige smaak op alles :) (naja op meisjes niet)

maar moet ik om de 2 uur eten ofso :P weetje hoeveel ik dat vind... alhoewel ik de hele dag door op me benen sta en loop en kort zit.

@mironT
heb niet zo goed gekeken, was te moe ga ik zo wel fftjes doen

ja man ketchup, kleur van bloed en heeft geweldige smaak op alles :) (naja op meisjes niet)

maar moet ik om de 2 uur eten ofso :P weetje hoeveel ik dat vind... alhoewel ik de hele dag door op me benen sta en loop en kort zit.

@mironT
heb niet zo goed gekeken, was te moe ga ik zo wel fftjes doen

Wil jij groot worden ofsoo??

ja juist... wou ik net zeggen

denk dat je zo wat weinig eiwitten binnenkrijgt, gooi daar wat kwark/tonijn/mager vlees ergens.

en hagelslag is waardeloos, kan je net zo goed gaan snoepen.

Wil je groeien moet je gewoon Goed trainings schema hebben, goede voeding(best ook een schema) en voldoende rusten.

Nou voeding heb je al gepost en reacties op gehad eet gewoon om de 2 uur als jij gewoon clean eet zal je ook niet echt vet aanzetten.

Post ook eens je Trainingsschema of kijk eerst even rond staat al een hoop over geschreven stel dan een schema samen met hoop compound oefeningen en blijf weg bij die machine's

Geef elke spier gewoon 48 uur rust en slaap voldoende 8uur+

Ik hoop dat je er wat mee kan.

ps. ik heb zelf ook geen voedingsschema maar eet wel een stuk meer als jij nu doet.

Groetjes, Jordi(ook pas 1 maand bezig)

ik eet me zelf gewoon tot ik geen trek meer heb...

en echt trainings schema had ik nog niet (todat ik dit forum zag).
ik pak gwn elk apparaat bij onze sportschool weet welke spieren ik train en train het (in het begin wel langszaam aan natuurlijk). nu wel voluit tot het me niet meer lukt om het weg te drukken. sets van 12-15.

enkel apparaten ?

nee natuurlijk niet.
ook bank drukken en gewichten, meeste is apparaten...

Zorg ervoor dat je wel een mix hebt van oefeningen van gewichten en apparaten. Zoals je nu hebt is dus meer apparaten. Zorg ervoor dat je meer losse gewichten erin gooit. Stimuleert de groei beter.

Terug
Naar boven