XXL Nutrition

Trein beschadigd door poep op spoor

houston

Ripped Bodybuilder
Waardering
23
Lengte
Massa
44kg
Vetpercentage
28%
:cool: hahahaha:eek: :eek: :D :D
Jullie weten dus wat je te wachten staat tijd om het spoor vol te kakken.

Trein beschadigd door poep op spoor

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieu...04/binnenland/0504_1200_poep_op_het_spoor.xml

Op het station van Leeuwarden is een trein beschadigd geraakt door poep op het spoor.

Stootblok
Poep en plas op het spoor in het station van Leeuwarden heeft er in de afgelopen maand vier keer voor gezorgd dat treinen door een stootblok gleden. Afgelopen vrijdag ging het voor het laatst mis in Leeuwarden. De trein liep een beschadigde koppeling op.

Schoonmaken
Vakbond VVMC stelt dat het station niet goed wordt schoongemaakt en heeft een klacht neergelegd bij spoorbeheerder ProRail. "Er zijn meer stations waar het niet zo netjes is, maar Leeuwarden springt er echt uit", zegt vakbondsbestuurder Eilert. "Dit soort viezigheid op het spoor geeft een behoorlijk raar gezicht voor de nette reiziger".

Toiletten op slot
Bij de incidenten ligt de snelheid van de treinen laag en het is volgens Eilert daaraan te danken dat er geen machinisten of reizigers gewond zijn geraakt. De NS heeft inmiddels besloten dat conducteurs de toiletten moeten afsluiten als de trein langer dan een paar minuten stilstaat in Leeuwarden.

Als ik moet kakken, ga ik hier altijd 100 meter verderop op het spoor mijn behoefte doen, pleepapier gibt es nicht, dan maar effe met mijn anus roetsjen over de rails.

Haha altijd leuk, gaan schijten als de trein stilstaat bij een station.
Kan iedereen ook mooi jouw creatie bewonderen:)

KaLe ...:rolleyes:

Ooit opgevallen dat de stortkoker van een treintoilet echt recht boven de rails hangt? Oftewel de poepjes en plasjes worden op de metalen rails gestort en niet bijvoorbeeld tussen de bielzen of naast het spoor.
Als die trein er dan in volle vaart doorheen dendert, vliegen de uitwerpselen ook alle kanten op. Kan me wel voorstellen dat een trein dan lekker slipt...

Mijn broertje heeft stage gelopen bij het bedrijf die seinen en wissels onderhoudt. Een van de eerste klusjes was het schoonmaken van de seinborden. En hij kan je tot zijn spijt vertellen, die dikke, bruine plak vuiligheid die erop zit, is echt geen modder!

Hebben ze weer een nieuw excuusje gevonden:rolleyes:

OMFG :eek: :roflol:

Waarom maken ze het dan ook zo dat je precies boven de rails je drol uitwerpt ???:D

Ik kan niet eens geloven dat toiletten zomaar uitkomen op het spoor??? Men maakt riolen voor straten en reservoirs voor bussen etc, maar als het over treinen gaat zitten we blijkbaar nog in de Middeleeuwen...

Terug
Naar boven