Fitness Seller

Tren a & Bold

Shreds

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m86
Massa
105kg
Vetpercentage
10%
Yoo, zou ik tren a combineren met enkel bold, zou namelijk liever nog eventjes test vermijden, maar vraag me af of de tren het dan wel waard zal zijn..

Tren a 75ed
Bold 800 EW

Yoo, zou ik tren a combineren met enkel bold, zou namelijk liever nog eventjes test vermijden, maar vraag me af of de tren het dan wel waard zal zijn..

Tren a 75ed
Bold 800 EW

Volgens Big Cat zou bold vanaf 600 elke week je eigen test evenaren;)

Volgens Big Cat zou bold vanaf 600 elke week je eigen test evenaren;)

Betekend het dan wanneer je de bold dus hoog genoeg doseert je dan geen test in je cycle hoeft mee te nemen?

Verder dacht ik dat een combi van tren en bold niet zo goed is voor de dikte van je bloed?

Betekend het dan wanneer je de bold dus hoog genoeg doseert je dan geen test in je cycle hoeft mee te nemen?

Verder dacht ik dat een combi van tren en bold niet zo goed is voor de dikte van je bloed?

Lees de laatste kuurlog van Big cat maar eens of zijn topic met vragen die je kunt stellen betreft aas..

Hij zegt van niet, dit zou ideaal zijn tegen een wedstrijd aan ivm vocht.

Lees de laatste kuurlog van Big cat maar eens of zijn topic met vragen die je kunt stellen betreft aas..

Hij zegt van niet, dit zou ideaal zijn tegen een wedstrijd aan ivm vocht.

ik die stukken even opzoeken, zeer interessant

..zou het ook goed kunnen werken voor mensen die gevoelig zijn voor gyno dan?

Maar wat is dan je doel van deze kuur.
Ik denk niet dat je zo veel massa zou pakken.

• Topic Starter Topic Starter
Zonder test?Moet er niet aan denken

minimum 6 max 8

---------- Toegevoegd om 13:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:11 ----------

Doel is 2-3 tal % vet dalen tijdens de kuur / op zelfde gewicht blijven & wat krachtgains

6 tot 8 weken is een beetje aan de korte kant voor Boldenone. Meestal begint het bij week 6 pas goed op gang te komen bij de meeste mensen.

Zonder test massa aanzetten en tegelijk cutten lijkt me best een hoog doel.
3 kilo vet verliezen en 3 kilo spier aanzetten is niet niks.

Waarom wil je geen test erbij ?

je kan toch 125-250mg test erbij zetten? moet genoeg zijn

Maar als je test stacked met Tren dan is de kans op gyno toch al helemaal klein?
als ik me niet vergis zorgt tren er namelijk voor dat de kans groter is op gyno wanneer je het stackt met test.

tren opzichzelf normaal niet

---------- Toegevoegd om 18:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:50 ----------

waarom wil je eigenlijk test vermijden? Gyno gevoelig?

Hoe bevalt het Bold only tot nu toe en wat zijn je vorderingen?
Merk niet echt veel van Bold tot nu toe, heb wel geen sides of dergelijke, materiaal is niet fake, nuja, zal het nog wat weken geven, en wss de tren erby gooien :)

Je kan wel gyno krijgen van tren only.
Tren en bold verhogen sowieso je testosteron, dus het het geen zin om test te vermijden. Zet gewoon 50mg test p e3d. Je gaat je mentaal veel beter voelen, minder tren sides.

Je materiaal kan wel nep zijn, of niet, weet je nu nog niet.
Bold merk je pas na 6tal weken zoals eerder vermeld en heeft pas echt gewenst effect na een 12 taal weken op 600mgs e.w.

Bold op 8 weken heeft geen zin
Gr.

Terug
Naar boven