Fitness Seller

Tren A + Test E

jaseytie

Advanced Bodybuilder
Waardering
150
Lengte
1m91
Massa
104kg
over 4 weken kom ik uit me cruise en ga ik volgende kuur doen

750 test E
100 eod tren A

Nu vroeg ik me af om beide esters op dezelfde dag te beginnen of de test misschien eerder te zetten ivm opbouw ester. Volgens mij is dit niet nodig omdat het gelijk actief is maar ik dacht vraag het voor de zekerheid

Kan altijd natuurlijk, maar ik zou het niet moeilijker maken dan het is.

Nee, de testo werkt ook gewoon al van dag 1.
Wat wel "beter" is is de tren ED te zetten ;)

Je zou natuurlijk ook kunnen overwegen de test te frontloaden in de week dat je start met tren. Als je direct op de juiste bloedwaardes wil zitten.

over 4 weken kom ik uit me cruise en ga ik volgende kuur doen

750 test E
100 eod tren A

Nu vroeg ik me af om beide esters op dezelfde dag te beginnen of de test misschien eerder te zetten ivm opbouw ester. Volgens mij is dit niet nodig omdat het gelijk actief is maar ik dacht vraag het voor de zekerheid

Hoe kom je bij deze vraag ?

Iedereen zegt wel het werkt meteen, maar het duurt toch effe voordat je er echt profijt van hebt en het vol werkt? Anders hoef je ook niet te kickstarten met korte esters zou ik zeggen.
Als je in die lijn denkt, vind ik het niet zo een rare gedachte om eerst 2 weekjes ofzo test te verhogen en dan pas de tren a erbij te zetten.

• Topic Starter Topic Starter
  • Topic Starter Topic Starter
Nee, de testo werkt ook gewoon al van dag 1.
Wat wel "beter" is is de tren ED te zetten ;)

Ed zetten moet idd geen probleem zijn met slins... Slin kan zo ver ik weet prima in delt en pecs toch?

Op de dag dat ik de 1.5 test moet zetten gewoon een halve ml tren erbij lijkt me prima toch?

Ed zetten moet idd geen probleem zijn met slins... Slin kan zo ver ik weet prima in delt en pecs toch?

Op de dag dat ik de 1.5 test moet zetten gewoon een halve ml tren erbij lijkt me prima toch?
Ik zet in mijn quads met slin, nog nooit problemen mee gehad. Schouders en pecs zijn al helemaal makkelijk te doen.

Als je tren a neemt, waarom neem je dan niet gewoon ook test P?
Je zet dan toch iedere dag.

Hoe zet je met slin? Of doe je dan met ampul ipv vial want krijg je toch nooit uit die vial?

Als je tren a neemt, waarom neem je dan niet gewoon ook test P?
Je zet dan toch iedere dag.
Goedkoper bijv
en ik om de reden dat ik cruise met 250 dus die gewoon laat open als en later tren A toevoeg. Maar helaas nog tijdje cruisen

Ik heb nu insuline spuiten van praxiadienst webshop, daar kan je de naalden vanaf halen en een optreknaald opzetten. Super handig!
Met reguliere insuline spuiten duwde ik de naald in de vial, vial op de kop houden en dan een paar minuten wachten tot de spuit eindelijk vol gelopen is :p
En anders zou je ook nog kunnen back loaden, maar vond ik zelf te veel gedoe. Optrekken met een normale spuit, zuiger achter uit de insuline spuit trekken dan aan de bovenkant de AAS vanuit de normale spuit erin spuiten en dan voorzichtig de zuiger weer terug duwen zonder olie te verspillen.

Terug
Naar boven