AndroidHealthClinic

Tren A

bain

Competitive Bodybuilder
Waardering
149
Lengte
1m87
Massa
103kg
Vetpercentage
15%
ik werd op me vingers getikt omdat in een topic over echt of nep vanzelf de discussie overging naar hoe
en wat.
Dus bij deze de vraag iemand ervaring met tren A met bv Sus....?
Tren E eigenlijk ook wel benieuwd naar wat men ervan van vindt,maar aangezien dit een lange est is
is ie lijkt mij moeilijker te stoppen en ging mijn voorkeur naar ten A.
Dan maar veel prikken ;)

Tren A combineren met TestP, zie zelf het nut niet in van Sust. Ace en prop elke dag zetten ivm bloedwaardes, ik zet Ace voor het slapen gaan en heb nauwelijks last van sides :) Ace en Test E kan ook goed samen.

• Topic Starter Topic Starter
Tren A combineren met TestP, zie zelf het nut niet in van Sust. Ace en prop elke dag zetten ivm bloedwaardes, ik zet Ace voor het slapen gaan en heb nauwelijks last van sides :) Ace en Test E kan ook goed samen.

ik vin de sust wel lekker ;)
Maar prop is qua halveringstijd wel een goeie!
Tren A maar om de dag zetten lijkt me niet om de 2 dagen.....
Tren ben ik echt een leek bij,zeg ik eerlijk

Tren a zeker niet om de twee dagen, ik doe zelf elke dag. Prop kan om de dag maar ik zou het als je toch elke dag prikt bij elkaar in een spuit doen en de weekdosis test prop ook in 7 delen verdelen.

haha je had laatst nog over dat je bijna niet slapen kon toch:p

haha je had laatst nog over dat je bijna niet slapen kon toch:p

Ik zeg ook nauwelijks :p Overigens trok dat weg toen ik stopte met mijn T3 in 3 dosissen te verdelen waarvan de laatste om 9 uur 's avonds. Wie weet kan het daar ook aan gelegen hebben maar dat gaan we zien!

• Topic Starter Topic Starter

Ik zit toch met sus (van generic,is 300) en tren A.
What 2 do :cool:

Terug
Naar boven