MuscleMeat

tren als kickstart?

hope2gain

Dutch Bodybuilder
Waardering
12
Lengte
1m85
Massa
94kg
Vetpercentage
10%
Ik zit momenteel in een cutfase op 150mg test-e na een lichte blast op test-e 600.
Ik zit op TRT dus nakuren hoeft niet.
Nu ben ik mijn volgende blast aan het plannen die zal starten half mei.
Vermoedelijk word het iets in de trend van
1-14 test-e @ 250mg
1-14 bold @ 750mg

Aangezien bold toch een traag werkende AAS is dacht ik om de kuur te starten met de eerste 4 weken tren-a @ 75mg EOD.
Ik weet dat sommige dit veel te weinig zullen vinden, maar ben een beetje huiverig voor de sides.
Ik wil op deze manier tren eens aftasten om eventueel later hoger te gaan doseren.

Volgens mijn supplier zou de tren goed werken, zelfs zo goed dat de bold die erachter komt slapjes zal lijken. Daar kan ik hem wel in volgen.
Zijn er mensen die tren ook al als kickstart hebben gebruikt in een kuur met andere AAS?

Waarom begin je die bold niet gewoon wat eerder in je cruise?

• Topic Starter Topic Starter
Bwa, ik wil liefst minstens 6 weken tussen de blasts in.
Zie niet in waarom ik bold sneller zou starten...

Doe dan 6 weken tren-a. Vervolgens tren-e op 200, test 500 en bold op 1000 mg de rest van de weken.

Bold merk je echt weinig van lager dan een gram.

das geen optie, omdat ik dan met mijn kuur net in het midden van mijn vakantie val...
Bold uppen naar 1000 is ook nog een optie...
eventueel de test naar 500 of 600 kan ook.
Ik weet alleen niet of ik daar meer van ga bloaten.
Op 600 test-e alleen hou ik wel iets van vocht vast. Een AI kan ik er wel voor bijnemen.

edit: je bedoeld waarschijnlijk de bold later starten, maar dan heb ik maar 8 weken bold wat de meesten als te kort beschouwen.

Bold weglaten en gewoon tren doen. Als je tren a pakt ed zetten.

Dus je cut nu op alleen 150mg nadat je net hebt geblast? Raak je geen massa kwijt dan?
En wat is de bedoeling van je volgende blast?

De bedoeling is dat ik (en dat klint cliche deze tijd van het jaar) massa aanzet zonder veel vet te gainen.
Of ik veel spiermassa verlies in een cut direct na de blast?
Volgens wat de spiegel me verteld niet. :D
Na de laatste blast had ik redelijk wat buikvet, niet extreem, maar het was er toch en het stoorde me.
De planning was origineel te blasten in het begin van het jaar en cutten naar de zomer toe.
Maar toen dacht ik om te blasten in het begin, te cutten tussen de blasts en dan naar de zomer toe terug licht te bulken en toch zo wat extra massa te pakken.

das geen optie, omdat ik dan met mijn kuur net in het midden van mijn vakantie val...
Bold uppen naar 1000 is ook nog een optie...
eventueel de test naar 500 of 600 kan ook.
Ik weet alleen niet of ik daar meer van ga bloaten.
Op 600 test-e alleen hou ik wel iets van vocht vast. Een AI kan ik er wel voor bijnemen.

edit: je bedoeld waarschijnlijk de bold later starten, maar dan heb ik maar 8 weken bold wat de meesten als te kort beschouwen.
Nee bedoelde eigenlijk dat je de Bold dan ook al laat meelopen bij de tren-a, Bold werkt pas na een paar weken.

Ik denk dat zodra je de tren-a eruit gooit je nog maar weinig lol zult hebben van de rest van je kuur. Ik zou het dan eerder beter plannen en splitten zodat je met je vakantie beter uitkomt. Dus een tren-a/test-p kuurtje met evt. mast-p voor 6 weken. En een kuurtje test-e/bold voor 15w.

Ik denk dat zodra je de tren-a eruit gooit je nog maar weinig lol zult hebben van de rest van je kuur. Ik zou het dan eerder beter plannen en splitten zodat je met je vakantie beter uitkomt. Dus een tren-a/test-p kuurtje met evt. mast-p voor 6 weken. En een kuurtje test-e/bold voor 15w.

Ik zou ook zoiets doen, maar dan test e gewoon die 15 weken laten lopen.
Pak je de eerste 6 weken tren a om goed te cutten en stap je daarna over op npp ofzo. Gaat je vast stukke beter bevallen.

Bold merk je echt weinig van lager dan een gram.

Spreek je uit ervaring?
Zoja, wat was het resultaat en wat was je kuur exact?

---------- Toegevoegd om 14:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:41 ----------

Voorlopig gaat mijn voorkeur nog steeds uit naar bold.
Mss wel test/bold 500/1000 doen voor 16 weken dan.
Eventueel anavar of of winstrol als kickstart?

Stel ik doe jullie voorstel met de tren, en de tren bevalt niet echt, ben ik te laat om de bold kuur nog te starten. Ik kan op 600mg test al behoorlijk agressief worden in de auto vooral. Thuis kan ik het nog onder controle houden hoewel ik ook wel uitbarstingen heb, vooral als ik moe ben.
Ik verwacht van tren dat dit nog iets erger gaat worden.
Waarschijnljk test/tren na de zomer in een bulkkuur, dan heb ik tijd zat... :p

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven