hope2gain
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 10%
Ik zit momenteel in een cutfase op 150mg test-e na een lichte blast op test-e 600.
Ik zit op TRT dus nakuren hoeft niet.
Nu ben ik mijn volgende blast aan het plannen die zal starten half mei.
Vermoedelijk word het iets in de trend van
1-14 test-e @ 250mg
1-14 bold @ 750mg
Aangezien bold toch een traag werkende AAS is dacht ik om de kuur te starten met de eerste 4 weken tren-a @ 75mg EOD.
Ik weet dat sommige dit veel te weinig zullen vinden, maar ben een beetje huiverig voor de sides.
Ik wil op deze manier tren eens aftasten om eventueel later hoger te gaan doseren.
Volgens mijn supplier zou de tren goed werken, zelfs zo goed dat de bold die erachter komt slapjes zal lijken. Daar kan ik hem wel in volgen.
Zijn er mensen die tren ook al als kickstart hebben gebruikt in een kuur met andere AAS?
Ik zit op TRT dus nakuren hoeft niet.
Nu ben ik mijn volgende blast aan het plannen die zal starten half mei.
Vermoedelijk word het iets in de trend van
1-14 test-e @ 250mg
1-14 bold @ 750mg
Aangezien bold toch een traag werkende AAS is dacht ik om de kuur te starten met de eerste 4 weken tren-a @ 75mg EOD.
Ik weet dat sommige dit veel te weinig zullen vinden, maar ben een beetje huiverig voor de sides.
Ik wil op deze manier tren eens aftasten om eventueel later hoger te gaan doseren.
Volgens mijn supplier zou de tren goed werken, zelfs zo goed dat de bold die erachter komt slapjes zal lijken. Daar kan ik hem wel in volgen.
Zijn er mensen die tren ook al als kickstart hebben gebruikt in een kuur met andere AAS?