Rhino5314
Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 15%
Beste mensen,
Ik heb besloten om aan mijn cutkuur te beginnen.
Ik weet dat het korte esthers beter/effectiever zijn.
Maar ik heb het eerlijk gezegd niet zo met naalden! Maar me masteron doe ik wel Prop versie, ff doorbijten 5 weekjes.
1-10 Test E 250 MG pw
1-10 Tren E 600 MG pw
5-10 Masteron Prop 150mg Eod
+ Nakuur Nolvadex uiteraard.
Ik zou hier graag T3 bij willen pakken maar ik heb aardig wat research hierover gedaan en ik lees veel dat TREN je eigen T3 aanmaak onderdrukt.
Zou dit betekenen dat ik me T3 dan hoger moet doseren dan normaal?
Mijn stats zijn:
1.87
92 KG
BF = 15 %
Dit zou ik graag uiteraard met een perfect dieet naar 8% willen brengen ongeveer!
Ik heb besloten om aan mijn cutkuur te beginnen.
Ik weet dat het korte esthers beter/effectiever zijn.
Maar ik heb het eerlijk gezegd niet zo met naalden! Maar me masteron doe ik wel Prop versie, ff doorbijten 5 weekjes.
1-10 Test E 250 MG pw
1-10 Tren E 600 MG pw
5-10 Masteron Prop 150mg Eod
+ Nakuur Nolvadex uiteraard.
Ik zou hier graag T3 bij willen pakken maar ik heb aardig wat research hierover gedaan en ik lees veel dat TREN je eigen T3 aanmaak onderdrukt.
Zou dit betekenen dat ik me T3 dan hoger moet doseren dan normaal?
Mijn stats zijn:
1.87
92 KG
BF = 15 %
Dit zou ik graag uiteraard met een perfect dieet naar 8% willen brengen ongeveer!

dus toen ik me eerste kuur pakte bleef ik hangen op dezelfde kilo's (dip) en ik vond het mooi tijd omdat ik gewoon super goed train en eet. Mensen hier vinden 15 kilo waarsch niet veel.. Ze doen stoer met 22 kilo waarvan 3 kilo vocht is en 5 kilo vet. Mensen denken alleen maar aan kilo's maar BF en vocht boeit ze niet. Ik had er ook 20 uit kunnen trekken