AndroidHealthClinic

Tren E samen met T3?

Rhino5314

Novice
Waardering
1
Lengte
1m86
Massa
92kg
Vetpercentage
15%
Beste mensen,

Ik heb besloten om aan mijn cutkuur te beginnen.
Ik weet dat het korte esthers beter/effectiever zijn.
Maar ik heb het eerlijk gezegd niet zo met naalden! Maar me masteron doe ik wel Prop versie, ff doorbijten 5 weekjes.

1-10 Test E 250 MG pw
1-10 Tren E 600 MG pw
5-10 Masteron Prop 150mg Eod
+ Nakuur Nolvadex uiteraard.

Ik zou hier graag T3 bij willen pakken maar ik heb aardig wat research hierover gedaan en ik lees veel dat TREN je eigen T3 aanmaak onderdrukt.
Zou dit betekenen dat ik me T3 dan hoger moet doseren dan normaal?

Mijn stats zijn:

1.87
92 KG
BF = 15 %
Dit zou ik graag uiteraard met een perfect dieet naar 8% willen brengen ongeveer!

tren

tren lijkt me vrij hoog..

bf is vooral voeding en cardio , training schema ook uiteraard aanpassen naar cut-programma

ecay stack ?
hit training?

• Topic Starter Topic Starter
tren lijkt me vrij hoog..

bf is vooral voeding en cardio , training schema ook uiteraard aanpassen naar cut-programma

ecay stack ?
hit training?

Dat weet ik allemaal..
Maar ik wou eigenlijk antwoord op me vraag of ik het hoger moet doseren omdat tren het onderdrukt. Ik heb al ervaring met T3 alleen niet icm Tren.

tren 2 weken korter dan de test vriend.
t3 raad ik niemand aan,my 2 cents

Zou de mast prop twee weken naar achter verschuiven. Dan valt het gelijk met je nakuur.

t*ring bro, 600mg tren is best veel, kun je dat wel aan? denk dat het icm t3 zeker heftig zal zijn zowel geestelijk als lichamelijk.

@ymir
lekker he op prop eindigen ,ik doe het nu ook al een tijdje en bevalt erg goed

t*ring bro, 600mg tren is best veel, kun je dat wel aan? denk dat het icm t3 zeker heftig zal zijn zowel geestelijk als lichamelijk.

Om eerlijk te zijn heb ik al een keer eerder een kuur Test E 750MG Tren E 800
+ Dianabol eerste 3 weken gehad. En ik had opzich alleen last van onrustig slapen en nachtmerries (BIZAR).
Iets meer zweten als normaal en MEGA sterk zijn :cool:
10 weken gekuurd en 18 kilo aangekomen waarvan 15 overgebleven en BF was maar met 2 % gestegen.
Dus ik heb wel de nodige ervaring met trenbolone.

---------- Toegevoegd om 15:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:16 ----------

Zou de mast prop twee weken naar achter verschuiven. Dan valt het gelijk met je nakuur.

Zei me trainer ookal ! Thnx

Om eerlijk te zijn heb ik al een keer eerder een kuur Test E 750MG Tren E 800
+ Dianabol eerste 3 weken gehad. En ik had opzich alleen last van onrustig slapen en nachtmerries (BIZAR).
Iets meer zweten als normaal en MEGA sterk zijn :cool:
10 weken gekuurd en 18 kilo aangekomen waarvan 15 overgebleven en BF was maar met 2 % gestegen.
Dus ik heb wel de nodige ervaring met trenbolone.

---------- Toegevoegd om 15:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:16 ----------

Zei me trainer ookal ! Thnx

oh mijn god.... en dit was je eerste kuur?
I'm speechless....:eek:

Je hebt daar 15 kilo mee gewonnen? Je weegt nu 92 bij 1,87 is toch ook niet echt super

Je hebt daar 15 kilo mee gewonnen? Je weegt nu 92 bij 1,87 is toch ook niet echt super
nee dat is inderdaad niet super,reken is uit 92-15=77
dat zijn k*t stats om met een kuur te beginnen,hij heeft het wel gedaan ook meteen een hele brute en heeft daar (als het waar is)15 kg mee gewonnen.dit soort verhalen zijn dus de reden waarom mensen die nog niet klaar voor kuren zijn omdat zij nog makkelijk naturel kunnen groeien toch direct naar de aas grijpen,15kg in 10-12 weken
wie wil dat niet?
ik wil hier zeker niet mijn goedkeuring over geven,het blijft zonde
maar begrijp je nu waarom(luie) mensen zo makkelijk naar de aas grijpen?

oh mijn god.... en dit was je eerste kuur?
I'm speechless....:eek:

Haha als ik iets doe doe ik het gelijk goed.. En ik weet niet waarom iedereen dat zo bizar vind.. Ik vond het HEERLIJK gaan!

---------- Toegevoegd om 18:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:58 ----------

dat zijn k*t stats om met een kuur te beginnen,hij heeft het wel gedaan ook meteen een hele brute en heeft daar (als het waar is)15 kg mee gewonnen.dit soort verhalen zijn dus de reden waarom mensen die nog niet klaar voor kuren zijn omdat zij nog makkelijk naturel kunnen groeien toch direct naar de aas grijpen,15kg in 10-12 weken
wie wil dat niet?

Ik vind het een beetje raar dat je dingen baseert op stats want je weet geeneens van hoeveel kilo ik afkom. toen ik begon met trainen woog ik 64 kilo.
Ik was een sprietje.. En nu niet :D dus toen ik me eerste kuur pakte bleef ik hangen op dezelfde kilo's (dip) en ik vond het mooi tijd omdat ik gewoon super goed train en eet. Mensen hier vinden 15 kilo waarsch niet veel.. Ze doen stoer met 22 kilo waarvan 3 kilo vocht is en 5 kilo vet. Mensen denken alleen maar aan kilo's maar BF en vocht boeit ze niet. Ik had er ook 20 uit kunnen trekken

---------- Toegevoegd om 18:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:01 ----------

Ja haha ik weet dat het ""gek"" is maar mensen hier overdrijven heeeel erg over trenbolone .

Mijn mening is dat het allemaal tussen je oren zit over die agressie enzo..
Als je in je kuur zit en je denkt de hele tijd ik ben agressief en dit en dat word je dat ook.. En bijwerkingen waren eigenlijk alleen zweten en mega kleine ballen..

Je doet alsof je een ervaren kuurder bent, grow up. succes met je volgende kuurtjes, 2000mg test + 2000mg tren? hehehehe
en waarom cutten? wil je 5%staan ofzo, je zegt net dat je maar 2% bent aangekomen... was je toen je 77kilo was zo vet dan?

Laatst bewerkt:
Je doet alsof je een ervaren kuurder bent, grow up. succes met je volgende kuurtjes, 2000mg test + 2000mg tren? hehehehe
en waarom cutten? wil je 5%staan ofzo, je zegt net dat je maar 2% bent aangekomen... was je toen je 77kilo was zo vet dan?

Ik weet niet wat jij onder vet verstaat maar je kan wel lekker bijdehand gaan doen in mijn post beunhaas.. Maar ik wil cutten omdat ik gewoon kurkdroog wil zijn dus ik wil onder die 10 % komen is dat zo raar dan.. En ik weet niet wat jij stoer komt doen met je 22 jaar. Je bent er zeker zo 1 die vanaf ze 18e al kuurt. Dus kom me nou geen dingen leren want ik weet er 100% zeker meer van dan jij. Ben afgestudeerd aan Biomedische wetenschappen. Ik had maar 1 vraag en dat was of ik mijn t3 moet verhogen of niet. Dus ga lekker ergens anders bijdehand doen.

---------- Toegevoegd om 20:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:13 ----------

wie wil dat niet?

Laatst bewerkt:
Ik weet niet wat jij onder vet verstaat maar je kan wel lekker bijdehand gaan doen in mijn post beunhaas.. Maar ik wil cutten omdat ik gewoon kurkdroog wil zijn dus ik wil onder die 10 % komen is dat zo raar dan.. En ik weet niet wat jij stoer komt doen met je 22 jaar. Je bent er zeker zo 1 die vanaf ze 18e al kuurt. Dus kom me nou geen dingen leren want ik weet er 100% zeker meer van dan jij. Ben afgestudeerd aan Biomedische wetenschappen. Ik had maar 1 vraag en dat was of ik mijn t3 moet verhogen of niet. Dus ga lekker ergens anders bijdehand doen.

---------- Toegevoegd om 20:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:13 ----------

En OHJA jij mag ook wel stoppen met prive berichten sturen of ik anabolen bij jou wil kopen..

here we go again.. feesje op forum..
mss beter dit gewoon af te sluite.. We wete allemaal waar dit gaat eindigen en heeft neits meer met topic te maken..

Nee je moet T3 niet hoger doseren.

Tren onderdrukt eigen t3 lichtjes, dus als je exogeen gaat toedienen ...

Vul maar in.

--------- Toegevoegd om 20:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:13 ----------

Dude, zit je al in je kuur of wat? Gelukkig merk je niets van side effects, het is niet dat je je aangevallen voelt of agressief reageerd hoor. :D
Gij zijt goed bezig :(

Terug
Naar boven