MuscleMeat

Tren E samen met T3?

Ik vind het een beetje raar dat je dingen baseert op stats want je weet geeneens van hoeveel kilo ik afkom. toen ik begon met trainen woog ik 64 kilo.
Ik was een sprietje.. En nu niet :D dus toen ik me eerste kuur pakte bleef ik hangen op dezelfde kilo's (dip) en ik vond het mooi tijd omdat ik gewoon super goed train en eet. Mensen hier vinden 15 kilo waarsch niet veel.. Ze doen stoer met 22 kilo waarvan 3 kilo vocht is en 5 kilo vet. Mensen denken alleen maar aan kilo's maar BF en vocht boeit ze niet. Ik had er ook 20 uit kunnen trekken

Stats maken zeker wel iets uit. Dat je toen je begon een sprietje was zegt toch niks. Niemand begint met trainen en is al net zo breed als arnold. Dat je moeilijk aankomt wil niet zeggen dat je niet meer aan kunt komen. Dat je er voor kiest om toch te kuren is je eigen keus, maar denk niet dat 77kg je natuurlijke max is.

Je hebt een opleiding biomedische wetenschappen afgerond, maar loopt hier als een zielige onderontwikkelde puber te reageren.

Je hebt een opleiding biomedische wetenschappen afgerond, maar loopt hier als een zielige onderontwikkelde puber te reageren.

Dát is tegenwoordig helaas niet zo vreemd meer. Heb je wel eens Geneeskunde studenten meegemaakt? Een groot deel hiervan is simpelweg asociaal te noemen (naar de ware aard van het woord bedoel ik dat, niet Tokkie).

Hoe dan ook: Terechte observatie.

Om eerlijk te zijn heb ik al een keer eerder een kuur Test E 750MG Tren E 800
+ Dianabol eerste 3 weken gehad. En ik had opzich alleen last van onrustig slapen en nachtmerries (BIZAR).
Iets meer zweten als normaal en MEGA sterk zijn :cool:
10 weken gekuurd en 18 kilo aangekomen waarvan 15 overgebleven en BF was maar met 2 % gestegen.
Dus ik heb wel de nodige ervaring met trenbolone.

---------- Toegevoegd om 15:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:16 ----------

ik heb in 7 weken tijdens me derde kuur op enkel 500mg test e per week al 14 kilo gepakt en kom nu nog steeds aan, kan je nagaan hoe weinig meerwaarde die belachelijke dosering van ruim 1,5 gram per week voor een eerste kuur heeft gehad! en 15 kilo overgehouden als het waar is betekent het dat je gewoon heel veel vocht hebt vastgehouden want veel meer dan 6 kilo echte vvm gain je zelfs in de zwaarste kuren met HGH niet eens.

+ Dianabol eerste 3 weken gehad. En ik had opzich alleen last van onrustig slapen en nachtmerries (BIZAR).
10 weken gekuurd en 18 kilo aangekomen waarvan 15 overgebleven en BF was maar met 2 % gestegen.

---------- Toegevoegd om 15:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:16 ----------

ik heb in 7 weken tijdens me derde kuur op enkel 500mg test e per week al 14 kilo gepakt en kom nu nog steeds aan, kan je nagaan hoe weinig meerwaarde die belachelijke dosering van ruim 1,5 gram per week voor een eerste kuur heeft gehad! en 15 kilo overgehouden als het waar is betekent het dat je gewoon heel veel vocht hebt vastgehouden want veel meer dan 6 kilo echte vvm gain je zelfs in de zwaarste kuren met HGH niet eens.

Kerel, wat?

Dus gewoon ff checken, als ik dit goed lees. Je komt nooit meer dan 6kg echte vvm aan zelfs niet met de zwaarste kuren. Maar jij komt dan in 7weken 14kilo aan????

Jij gaat een lekkere bloeddruk gehad hebben dan:thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Kerel, wat?

Dus gewoon ff checken, als ik dit goed lees. Je komt nooit meer dan 6kg echte vvm aan zelfs niet met de zwaarste kuren. Maar jij komt dan in 7weken 14kilo aan????

Jij gaat een lekkere bloeddruk gehad hebben dan:thumbs:

Ik zal even fotos plaatsen voor je vanavond.. dan zie je het zelf er staat datums bij

---------- Toegevoegd om 19:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:12 ----------

Ik weet niet of je debiel bent of niet kan lezen.. Ik zeg toch dat ik 15 kilo over heb gehouden en vocht had ik niet omdat ik femara erbij nam:D En die 14 kilo van jou gaan nergens over hou je straks niks meer van over

• Topic Starter Topic Starter
Dát is tegenwoordig helaas niet zo vreemd meer. Heb je wel eens Geneeskunde studenten meegemaakt? Een groot deel hiervan is simpelweg asociaal te noemen (naar de ware aard van het woord bedoel ik dat, niet Tokkie).

Hoe dan ook: Terechte observatie.

ik ruik jaloezie :D Ga lekker ergens anders bijdehand doen joh beunhaas met het IQ van een doperwt

Door jou opmerkingen laat je meer merken dat jij het IQ van een doperwt hebt.

haha zielig dom neushoorntje, post maar is wat foto`s kan ik ff lachen

Ik weet niet of je debiel bent of niet kan lezen..

Ik weet niet of je Gilles de la Tourette hebt of gewoon een hork bent? Reageer toch eens normaal op een forum. Of wil je echt met iedereen overhoop liggen? Je zou ook naar Sprutte zijn logboek kunnen gaan en kijken wat zijn kuurervaring is en daaruit de conclusie trekken dat wij hij schrijft best wel eens wat waarheid kan bevatten. Openstaan voor feedback is handig voor newbees's als jij!

Laatst bewerkt:
Topic is vermakelijk.

Goed topic, helaas tijdens het lezen m'n hele shirt onder de kwark gesmeerd

Ik weet niet of je Gilles de la Tourette hebt of gewoon een hork bent? Reageer toch eens normaal op een forum. Of wil je echt met iedereen overhoop liggen? Je zou ook naar Sprutte zijn logboek kunnen gaan en kijken wat zijn kuurervaring is en daaruit de conclusie trekken dat wij hij schrijft best wel eens wat waarheid kan bevatten. Openstaan voor feedback is handig voor newbees's als jij!

Thx bro:)

Topicstarter is niet echt bepaald intelligent te noemen.

Zit eerst te beweren dat je zelfs met de zwaarste kuren max 6kg kan aankomen, om er dan onder te beweren dat hij in X aantal weken 15kg zwaarder is..

Ik reageer dan wat sarcastisch en hij snapt het niet:p

Ben btw nog altijd aan het wachten op de pics:)

Terug
Naar boven