- Waardering
- 358
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 11%
Ik vind het een beetje raar dat je dingen baseert op stats want je weet geeneens van hoeveel kilo ik afkom. toen ik begon met trainen woog ik 64 kilo.
Ik was een sprietje.. En nu nietdus toen ik me eerste kuur pakte bleef ik hangen op dezelfde kilo's (dip) en ik vond het mooi tijd omdat ik gewoon super goed train en eet. Mensen hier vinden 15 kilo waarsch niet veel.. Ze doen stoer met 22 kilo waarvan 3 kilo vocht is en 5 kilo vet. Mensen denken alleen maar aan kilo's maar BF en vocht boeit ze niet. Ik had er ook 20 uit kunnen trekken
Stats maken zeker wel iets uit. Dat je toen je begon een sprietje was zegt toch niks. Niemand begint met trainen en is al net zo breed als arnold. Dat je moeilijk aankomt wil niet zeggen dat je niet meer aan kunt komen. Dat je er voor kiest om toch te kuren is je eigen keus, maar denk niet dat 77kg je natuurlijke max is.
Je hebt een opleiding biomedische wetenschappen afgerond, maar loopt hier als een zielige onderontwikkelde puber te reageren.

dus toen ik me eerste kuur pakte bleef ik hangen op dezelfde kilo's (dip) en ik vond het mooi tijd omdat ik gewoon super goed train en eet. Mensen hier vinden 15 kilo waarsch niet veel.. Ze doen stoer met 22 kilo waarvan 3 kilo vocht is en 5 kilo vet. Mensen denken alleen maar aan kilo's maar BF en vocht boeit ze niet. Ik had er ook 20 uit kunnen trekken

?